Hello sunshines!

Astazi m-am despartit definitiv de clasa mea,a doua mea familie.Imi pare nespus de rau dar ca sa nu va transmit tristetea mea,am sa fac un anunt.De astazi sau de maine,vom vedea cand se vor aseza treburile,nu voi mai posta pe acest blog.Bineinteles,el va ramane in functiune,dar ma voi muta pe blogul lui Carro.Eu sper ca aceasta uniune sa reziste si sa va multumim pe parcursul prieteniei noastre.Va multumesc,voua cititoarelor,ca mi-ati fost alaturi si ca m-ati motivat sa scriu.

~4ever 4 u,Blair!~

P.S.:Si pe blogul celalalt ma voi numi la fel asa ca mare lucru nu se va schimba.XoXo.

Lasă un răspuns

