Hy there!

Imi pare foarte rau ca nu am mai putut posta,dar am avut un program foarte incarcat.Probabil va intrebati ce program am avut,acum cat este vacanta,dar va spun,nu e usor sa fiu eu.Ei bine,totul se va reaseza in ordinea normala a lucrurilor pentru ca de maine voi incepe lucrurl serios pe ambele bloguri!Eu sper sa nu va fi deranjat prea tare absenta mea,unii probabil nici nu ati bagat de seama,dar de maine va promit ca revin.

~XoXo,Blair!~

4 gânduri despre &8222;Hy there!&8221;

  1. Presimt ca va fi o zi fericita daca te apuci de scris.Cel puti pentru mine. Si cum adica @nici un ati bagat de seama@ normal ca am bagat. Fiecare zi e mai buna cu un capitol sau mai multe din povestile tale.

Lasă un răspuns

