Leapsa!! raspunsurile mele…

1)2)11 lucruri despre mine…

2)1)Aş începe cu preferinţele în materie de muzică,şi acelea ar fi rock-ul,pop-ul şi blues-ul.Sunt o combinaţie ciudată de Evanescence-Christina Aguilera-Taylor Momsen.

2)Ador să cânt,am fost acolo sus de mică şi nu vreau să nu mă întorc acolo,e pur şi simplu viaţa mea.

3)Îmi place mâncarea italienească şi cea de origine franceză.

4)Ştiu să vorbesc foarte multe limbi:Engleză,franceză,germană,spaniolă,portugheză şi italiană.

5)Am  un ţel foarte bine stabilit în viaţă,acela de a deveni o femeie foarte puternică şi independentă.

6)Vreau să devin avocat,unul foarte bun !

7)După ce termin Dreptul vreau să plec cât mai departe de casă şi să mă mut pe alt continent

8)Îmi  place să călătoresc foarte mult,s-a văzut probabil din câte limbi ştiu.

9)Sincer,cel mai mult mi-aş dori să plec în Germania şi să întâlnesc acolo iubirea vieţii mele pe care sigur nu o voi avea şi anume Bill Kaulitz de la Tokio Hotel 😀

10)Mereu am crezut că Jake e mai bun ca Edward.

11)Adoooor Gossip Girl,în special pe Ed Westwick.

3)Raspunsurile mele:

1.Filmul meu preferat e Rock Of Ages,pentru simplul fapt că în el a jucat Tom Cruise alias Lestat

2.Avocat!

3.Aş fi Sabine sau Calla din Umbra Nopţii

4.Capricorn.Cred că da,adică îmi place să fac lucrurile până la capăt

5.1)Haunted-Evanescence

2)I will be-Christina Aguilera

3)Makes me wanna die-The Pretty Reckless

4)Cold Blooded-The Pretty Reckless

5)Makes me wanna pray-Christina Aguilera

6)Candyman-Christina Aguilera.

6.Un defect ar fi faptul că uneori sunt prea cu nasul pe sus şi o calitate,faptul că recunosc asta.

7.Negoiţă Andreea-Nu,nu îmi place!

8.Da!Pot să spun că dacă nu aş citi,probabil acum nu aş mai fi printre cei vii,şi îmi place să citesc cărţi SF,fantasy,poliţiste…

9.În sfârşitul lumii nu cred dar în reîncarnare cu siguranţă.

10.Cu vreun personaj cred că ar fi Blair sau Lestat feminin pentru că sunt foarte „fiţoasă”,îmi place să controlez oamenii şi să fiu eu cea mai cea,dar ţin cu adevărat la persoanele pe care le iubesc şi la puţinii prieteni adevăraţi pe care îi am.

11.OMG…Îmi place…ce să spun,îl ador,are noroc de două autoare foarte talentate care reuşesc să te trimită într-o altă lume fără să vrei,e ceva involuntar să păşeşti întro altă lume când le citeşti poveştile.

4)

http://dawnsunny.wordpress.com/

http://fordamonsalvatorelovers.wordpress.com/

http://vampireseviyorum.wordpress.com/

http://xoxomiky.wordpress.com/

http://cutiutacusperante.wordpress.com/

http://povestisupranaturale.wordpress.com/

http://fictionsociety.wordpress.com/

http://apureimagination.wordpress.com/

http://vampirepassion.wordpress.com/

http://myperfectlyrcrazyworld.blogspot.ro/

http://myvampirestories.wordpress.com/

Întrebari:

1)Serialul preferat!Motivati de ce.

2)Numele celei mai bune prietene şi spuneţi de ce sunteţi atât de bune prietene.

3)Unde aţi vrea să locuiţi când veţi fi pe picioarele voastr?

4)Ţara preferată sau continentul.Argumentaţi.

5)Personajul masculin care vă dă frisoane când îl vedeţi şi aţi vrea să vă năpustiţi asupra lui!(fără supărare,dar altcineva înafară de Damon sau Edward pentru că pe ei îi ştim deja,să văd cu ce mă puteţi surprinde 😉 )

6)Culoarea ochilor.De cine vă aduce aminte?

7)Puteţi trăi fără…

8)Culorile pe care le-aţi purta în cea mai tristă zi a voastră,sau în cea mai nasoală.

9)Ce alegeţi între băiat cu ochi căprui şi băiat cu ochi…căprui 😀

1)2)10)Big Bad Wolf sau Big Bad Vampire?

11)Sexy or Bad?

13 gânduri despre &8222;Leapsa!! raspunsurile mele…&8221;

  1. Ce coincidenta! Si eu le adoor pe Christina si pe Taylor! Si deasemenea ascult rock, si Evanescence 🙂
    Mama cate limbi stii! Si eu fac germana, desi nu prea imi place….
    Si, mda, nici mie nu imi place numele meu.Cred ca orice nume de pe planeta suna mai bine decat al meu :))))) Al tau e dragut 🙂

  2. 1.Ce intrebare!! In momentul de fata urmaresc multe seriale, e greu.Cred ca Supernatural, pentru ca a fost serialul care mi-a deschis portile spre lumea asta fantastica, si pentru ca a fost primul serial ”altfel” pe care l-am urmarit.Dar ma doare inima cand spun asta!!Pentru ca Gossip girl si TVD sunt si ele serialele mele de suflet.Nu pot sa zic ca am un preferat, totusi.
    2.Nu cred in termenul de ”cea mai buna prietena”.Poate din cauza ca am trecut prin multe chestii aiurea si am devenit mai precauta. Dar, poate pe viitor voi gasi pe cineva pe care sa il consider BFF.
    3.Clar NU in Romania :)).Desi imi iubesc tara, asi pleca oricand.Cred ca toti suntem constienti de ce se intampla.
    Deci, probabil Londra.(pentru ca e minunat acolo, si pentru ca ador o formatie :)))
    4.E ciudat daca spun Romania? Mda, sunt patriota.Imi iubesc tara :). Dar….intotdeauna e un dar….spun Japonia.De ce? Nu cred ca mi-ar ajunge o pagina ca sa enumar motivele.Asi pleca si maine acolo.
    5.Alexander Skarsgård :)))Pe bune, uite acolo masculinitate :))).
    6.Am ochii verzi.Si chiar daca nu vreau, imediat imi apare imaginea lui Stefan din Tvd :)), caci i carte avea ochii verzi, nu stiu daca si in serial.
    7.Pot trai fara….televizor. Nu prea ma uit.
    8.Negru.Eu port negru cand sunt fericita, cand sunt trista, cred ca negru e culoarea pe care o intalnesti cel mai des la mine in garderoba :))) Dar din moment ce negru nu e o culoare, spun verde.Nu imi place culoarea asta, si de obicei o port atunci cand sunt prea suparata sau frustrata ca sa vad cu ce ma imbrac :)))
    9.Baiatul cu ochi caprui numarul 1. 🙂 De ce?Evident, e de zeci de mii de ori mai frumos ca nr 2, si pentru ca nu il suport pe nr2!!(Mda, nu imi place Jacob!Sunt team Edward, omoratima acum!!!)
    10.Big Bad Vampire. Pentru totdeauna :)(Sac Jacob!!!)
    11.Sexy and Bad :)))).Nu stiu, pe bune. Totusi cred ca sexy, daca e rau si arata ca naiba nu l-asi mai place :)))

  3. 1.Chiar nu stiu ….Am multe …..Adica cred ca urmaresc vro 10 ! : )))))))) Probabil Supernatural (si tvd ) deoarece Supernatural are o poveste bine bazata,un concept la fel de bine bazat,baietii sunt badass iar episoadele te tin in suspans de fiecare data!Oricand e bine venit inca unul!
    2.Cea mai buna prietena e putin spus…E ca o sora pentru mine ! Iustina! adica cred ca daca as fi doar eu cu ea nimic alceva pe o insula pustie nu m-as plictisi! Aveam gusturi si obiceiuri comune! Ne intelegem una pe alta si ne sustinem!
    3.Unde as vrea eu sa locuiesc ? ….Hmmmmm Nu stiu ….Londra! (sunt de acord cu Taylor Momsen …Dama-n judecata : ))))))) Deoarece e un loc in care ploua mult si e rece ceea ce me gusta !
    4.La fel ca la 3.Londra !
    5.Eric (true blood) sau Chuck!

    6.Ochi caprui ca la pui!……Imi aduce aminte de Elena si Blair !
    7.Pot trai fara…….Tapetul groaznic din bucatarie (nu ca nu ar fi frumos doar ca…nu-mi place mie )

    8.In majoritatea zilelor port negru ! Dar negru nu e culoare iar chiar daca ar fi o port atunci cand sunt fericita ……..Adica aproape tot timpul!…….Roz….Cand sunt trista port roz ( ce gusturi mai am si eu ) …..Nu ca nu as purta alta culoare dar …….Lumea ma intelege ca sunt suparata atunci cand port roz ….Urasc culoarea asta iar atunci cand o port si nu rup hainele de pe mine : )))))) inseamna ca sunt prea suparata sa o fac!
    9. Chuck win ! (ciuda Jacob)
    10.Big Bad Vampire normal! ( I hate werewolf)

    11.Sexy and Bad .pentru ca daca nu esti sexy nu poti fi rea iar daca nu esti rea nu poti fi sexy! : ))

Lasă un răspuns

