Happy!!

Salut fetelor!

Stiu,nu am mai intrat de 3 zile pe blog dar am avut o scuza foarte buna,si anume,antrenamentul la tenis m-a epuizat definitiv!In fiecarew zi ma trezesc la 7 jumate pentru ca la 8 jumate sa fiu la club si ca la 9 sa incepem pana la 11.E foarte distractiv si simt cum am evoluat.De ce spun asta?Pentru ca tocmai ce am castigat Cupa Spartacus(cupa clubului la care joc) si locul I !Eu sunt foarte fericita si sper ca si voi sa fiti pentru mine sa sa nu va fi suparat foarte tare ca nu am mai adus continuari,dar imi dau toata silinta sa ma impart intre cele mai mari iubiri ale mele:Tenisul,Scrisul si Cititul!

~Love you,Blair!~

P.S.Am jucat impotriva Alessiei asa ca satisfactia a fost mai mare :))

Mda…am fost lasata la urma dar a meritat!!

11 gânduri despre &8222;Happy!!&8221;

  1. Huh, deci esti si buna la sport? Super tare!! Daca vei avea vreodata vreun campionat pe la Iasi anunta-ma 🙂 Desi sunt foarte inalta nu practic nici un sport, dar asta-i alta poveste, nu cred ca vrei sa te plictisesc acum. Oricum, bafta in continuare ^_^

  2. Super /! Bravo si felicitari ! Am practicat si eu tenis dar m/am lasat intr/un final ! (prea obositor progamul).Daca vi prin iasi cu vrun concurs sau ceva anunta-ma! Mi/ar place sa-ti tin galerie din tribuna : ))))))))))))
    Esti foarte draguta ! Dupa cum spunea si Lexi chiar semeni cu Blair !

  3. Multumesc,si sunt curioasa,cat ai facut tenis?Mie imi place,pentru ca acasa ma tot plictiseam,mai scriam pe blog dar tot ramanea timp liber.Sigur te voi anunta,si mie miar face placere sa te am in tribuna!Si multumesc inca o data!!:*

Lasă un răspuns

