News and a couple of apologise :D

Nu ştiu câte dintre voi aţi aflat dar Blake Lively şi iubitul său,Ryan Reynolds s-au CĂSĂTORIT!!!Da,aşa e şi ca să aflaţi mai multe detalii,daţi click aici.

Şi acum,acele scuze.Îmi pare rău că nu am mai postat nici o continuare dar am adus acel one shot şi mai am unul de pregătit,aşa că vreau să vă întreb…ce continuare aţi vrea să apară azi?Dacă puteţi,eu vă dau voie să şi argumentaţi decizia luată :D.

~XoXo,assistents,Chuck and Damien!~

 

8 gânduri despre &8222;News and a couple of apologise :D&8221;

Lasă un răspuns

