Yeeey!!

Hi there!!

Eu sunt foarte fericită pentru că am aflat în ce clasă sunt,şi cum există clasa A (Archibald sau Ankita),clasa B (Bass sau Blair),clasa C (Chuck),clasa D (Dan) şi clasa E (Eric) eu sunt în clasa predestinată mie,şi anume Clasa Bass!Eu una sunt foarte fericită pentru că şi cea mai bună prietenă a mea,”Serena”,e cu mine în clasă!Deşi avem şi Georgine,şi Vanesse,Eve şi mai ales câteva Jenny,totul va fi bine momentan pentru că nu există un Chuck,dar o regină e regină şi fără rege,deci sorry Chuck,treci peste asta! 😀

Ei bine,aşa cum mi-aţi propus,voi aduce astăyi o continuare din TEOTD şi Superwoman + Triumphant şi BWS!Eu sper să vă placă şi să le aşteptaţi cu nerăbdare!

~XoXo,Blair!~

 

24 de gânduri despre &8222;Yeeey!!&8221;

  1. Bravo B! Dar stai linistita, poti oricand sa gasesti sosia lu Chuck pe holurile liceului :)))
    Ma intreb oare cum sunt repartizarile in clase, trebuie sa ma duc si eu zilele astea.Poate o fi dupa medie? Tu ai avut-o mare? Sau dupa limbile invatate…?

      • Ooo, mare! Hmm, cred ca limbile conteaza cel mai mult, pt ca eu am sa fac anu asta inca vreo doua sau trei in plus pe langa engleza si germana 🙂

      • Mda, dar eu sunt la turism, ceea ce inseamna multa geografie si o groaza de limbi straine….:)))) Daca asi fi avut media mai mare poate ca asi fi nimerit undeva mai bun, dar sunt multumita si asa ^_^

      • Eu sunt la pedagogie chiar daca nu ma ajuta cu nimic in ce vreau sa fac mai departe…dar dorintele mamei sunt mai presus de orice…Mda,probabil nu sunt nici prima nici ultima 😀

      • Eu am vrut sa ma fac educatoare, am vrut sa dau la pedagogie dar m-am razgandit pe parcurs, chiar nu stiu de ce. Mama a terminat comertul, iar eu voi termina turismul . deci tot in acelasi domeniu 🙂 M-a lasat sa aleg singura – am vrut sa dau la teatru dar nu a fost de mine :))) – iat tata….ei bine, tata a terminat liceul de informatica si facultatea in domeniu asta, si iti imaginezi ce vroia el sa fac…dar nu am facut oricum :))) orasc domeniul asta stiinte – mate, fizica, chimie – si sunt varza la ele – de aici se vede cat de varza am facut la examen la mate :))) .Deci B, eu sunt o dezamagire completa….am mai mult o alura de artist, pe partea filosofica :)))
        Ar trebui sa fii dezamagita de mine……oaia neagra a familiei :))) Lasa ca va fi sora’mea un geniu si o sa ii placa mate si chimie, eu ma apuc de scris carti si bolborosit replici spirituale :)))

      • Si eu sunt la fel,singura careia ii place rockul,tenisul,stie sa cante,face un instrument si atatea limbi,deci te inteleg 😀 Tiam spus,eu vroiam sa dau la bilingv dar decizia mamei e superioara chiar si tatei (el ma lasa sa dau la bilingv) si era si la cel mai bun liceu al orasului…mam suparat pe mama cateva luni de zile dar mia trecut acum 😀 Ei bine,nici eu nu sunt o fana mate,fizica,chimie etc,mai bine dorm in timpul orei dar nu se poate…Eh,noi sa fim sanatoase,ca dupa ce facem 18 ani,putem face ce vrem 😀 Si poate ne vom intalni sa facem schimb de experiente 🙂

      • Da 🙂 Eu asi fi vrut la bilingv – daca nu asi fi ratat termenul de inscriere :))) – sau filologie, daca esti fi avut o medie mai mare. Dar si aici fac o groaza de limbi, ceea ce inseamna acelasi lucru :))))
        Sigur! Ne putem intalni la facultate 🙂 Te-ai gandit la ce ai vrea sa dai? Poate vom fi colege acolo, sau cine stie, nu te muti in Iasi? :))))
        La ce instrument canti? Eu asi vrea chitara sa fac, dar trebuie sa imi i-au una de craciun 🙂

      • Sigur ca e! Eu ma duc la psihologie, dar stii ca sun si de alea miste, cu mai multe sectiuni ^_^
        Desi mi-ar placea sa ma duc in Anglia sa fac facultatea, acolo sunt cele mai bune, dar pentru asta imi trebuie ori note foarte mari, ori bani deci…nu stiu sigur 🙂

      • Cu notele se rezolva,imi tocesc creierii,si tu la fel,si mergem acolo,la Ed!!! (day dreamer) :))) Apropo de Anglia,as vrea sa ma duc sa vad care e treaba cu Oxford si Illuminati,ma intereseaza chestiile de genul 😀

      • Oh, asi vrea eu sa mearga bine cu notele.Sper sa fie la liceu la fel ca si in generala ( am terminat cu 9.60 si asi vrea sa fie la fel 🙂 Oricum vreau sa ma pun pe tocit serios, chiar daca o sa fac meditatii la greu. Nu mai repet greseala din generala.
        O, da! Acolo au sectii superbe, si drept si psohologie 🙂 Ar fi super sa obtinem o bursa acolo 🙂

      • Asa am investiga si treaba cu „cei care conduc lumea din umbra” :))) Mda,la mine asa se prezinta teama asta de incepere a scolii,se canalizeaza asupra tuturor chestiilor misterioase care chiar ar putea exista si ar putea face rau lumii sau mie :DMda,am experienta in ale magiei negre si alte chestii :D.Eu chiar as vrea sa fac o facultate acolo pentru ca deja am inceput sa studiez Shakespeare 😀

      • :)))Am avut o experienta neplacuta si in domeniul asta,dar iti voi povesti in privat despre asta,cand o sa pot accesa messul.Si mai multe chestii care implica demonologia,iesirea sufletului din corp,etc 😀 :)))

Lasă un răspuns

