15 S.T.W. şi un capitol!!

1. Cele doua mari pasiuni ale tale sunt scrisul si cititul.Care este mai puternica, pasiunea pentru lectura, sau pasiunea pentru scris? Descrie-ne putin din perspectiva ta asupra acestor doua cazuri,  si da-ne un raspuns bine argumentat in urma deciziei tale.

Nu vreau să spun că,vai îmi plac ambele,şi nu mă pot decide,pentru că nu e aşa!Deci aş alege oricând pasiunea pentru sccris pentru că o simţi mult mai bine faţă de cea a cititului.O simţi mai bine pentru că te reprezintă,te consumi ca să scrii ceva,te deschizi pentru ca oamenii să poată vedea ceea ce nu pot vedea la suparafaţă,să citească ceea ce chipul nu povesteşte.Eu una dacă încep o carte,iar pe la mijlocul capitolului,îmi vine o idee pentru a scrie ceva,las cartea şi mă pun pe scris,pentru că pasajul la care ai rămas îl găseşti tot acolo,dar o idee poate zbura,şi cine ştie,poate fi ideea care îţi poate schimba viaţa…

Şi noul capitol pe care îl aduc astăzi este din Triumphant,şi anume:Capitolul6.Before the Dawn.Sper să vă placă pentru că Seth cel misterios îşi face din nou apariţia!

~XoXo,Queen Blair!~

4 gânduri despre &8222;15 S.T.W. şi un capitol!!&8221;

Lasă un răspuns

