Rămas bun…

Off,îmi e aşa de greu să spun asta…Probabil,defapt sigur nu v-aţi fi aşteptat la aşa ceva din partea mea,şi probabil voi răni multe persoane din aceast minunat loc,în care v-am cunoscut mai bine,în care sper eu,am strâns multe prietenii,una mai strânsă ca alta,dar îmi pare rău să vă anunţ,nu ştiu câte dintre voi ştiu dar de mâine…

ÎNCEPE ŞCOALA!!!Fugiţi fetelor!Ascundeţi-vă oriunde numai să nu vă găsească acest sindrom malefic!E de datoria mea ca regină să pun vieţile voastre mai sus decât a mea,aşa că…salvaţi-vă!!!! Hei,hei,hei…nu începeţi să zâmbiţi şi să faceţi planuri măreţe…Chuck rămâne cu mine!

Hehe,v-am speriat puţin,ai?Sincer,intenţia mea nu a fost exact asta,dar dacă tot am avut ocazia…(voi m-aţi poreclit Queen Evil B,nu-i vina mea!Clar?! :)) )Ei  bine,de mâine începe Iadul pe Pământ,mai rău ca atunci când deschizi Contractul Venganza însuşi!!!Nu ştiu de voi,dar la mine e un balamuc total:perii,haine,unturi şi creme de corp,lame de ras,farduri,gloss-uri etc etc.Unde mai pui că deabia a început să tune:Chuuuck!!!Mi-e frică!!!Well,my dear little followers…eu,în calitate de regină,vă promit,că îmi iau în serios rolul şi că vă voi face săptâmânile înnorate şi însângerate de şcoală mult mai frumoase.Nupz,nu cu poze nud ale lui Chuck,ci cu multe capitole.După cum v-am înştiinţat,voi posta de 3 ori pe săptâmână pentru că îmi e foarte greu să mă despart de prinţesa mea,Asya.De unde mi-a venit ideea?Well,în arabă,regina tuturor se scrie Aasiyah,aşa că l-am prescurtat!Sper să vă placă,mie îmi place deci,ne vom înţelege de minune!!

Sper că acest post v-a mai ridicat moralul,şi v-a adus măcar un micuţ zâmbet pe faţă!

~A voastră regină,Blair Waldorf Bass~

15 gânduri despre &8222;Rămas bun…&8221;

  1. B.Te omor!!!!Pur si simplu mi-a cazut inima-n chiloti!!!!!!Am crezut ca renunti la blogg!!!!
    Multumesc Doamne ca nu a fost decat o farsa,ptr ca altfel te gaseam si te omoram:))))
    Si numele,e superb!!;x;x;x;xO adevarata regina!b-)
    Si pacat a nu postezi poze nud cu Chuck:-<Si care-mi faceam sperante…

  2. Ok B vad ca tu chiar vrei sa fac infart ce naiba! Parca eu eram aia cu ”hai sa va sperii nitel”, dar vad ca ai imprumutat-o si tu si a-i facut-o de doua ori mai mare :)))) Cand am anceput sa citesc ma gandeam ca inchizi blogul :)))
    Mda, scoala. Si eu sunt vraiste, trebuie sa vad cu ce ma imbrac, trebuie sa imi fac parul si unghiile…of, mare panarama mai e doar pentru cateva ore de scoala :))))
    B! Cum adica nu ne dai poze nud cu Chuck?! :))))Si cat am asteptat chestia asta……:)))
    O, da, am inceput sa rad ca nebuna prin casa :)))) Ti-a iesit de minune B ^_^

Lasă un răspuns

