New GG poster!!!

Deeeeci,eu una sunt extrem de fericita ca incepe Gossip Girl,pe 8 octombrie!Ahh,dreaming about Chuck and Blair,Blair and Chuck,Chuck and Blair’s baby…ouppss,am spus cam multe 😀 (cum ar spune o coleguta a noastra,Bianca).Mda,asa se spune insa pana nu vad eu cu ochisorii mei,nu cred desi imi doresc enorm asta!Ei bine,voi ce credeti,se va sfarsi tragic sau fericit pentru toti,daca da,spuneti pentru cine si de ce (daca aveti argumente…)!! :** >:D<

~Lot’s of kisses!!!~

6 gânduri despre &8222;New GG poster!!!&8221;

Lasă un răspuns

