Un salut de seara!

Hello girls!!!

Ce faceti?Totul bine si frumos la scoala?Well,la mine este cat de cat bine si frumos.Cum toate stiti,pe 31 octombrie va fi HALLOWEEN!!!Eu una pentru ca sunt la profil pedagogic,am practica de o zi in care cate un copil se duce singur la practica si sta mai toata ziua pe acolo.Faza tare e ca eu am picat fix pe 31 octombrie,miercuri!!!Sunt foarte fericita,abia astept sa vad ce voi face cu grupa mica atunci.

Ok,alta veste minunataaaa este ca mai sunt 3 ZILE PANA LA BALUL BOBOCILOR!!!Eu una nu particip la Miss,desi a insistat directoarea enorm,nu am vrut,1)ca partenerul pe care il vroiam era indisponibil iar dupa o saptamana s-au schimbat toti partenerii inlocuindu-i cu altii si 2)pentru ca mai bine stau pe margine,ma distrez si nu fac riduri 😀

Voi ce ati mai facut la scoala?Ati fost la bal?V-ati distrat,v-ati imbatat sau ce prostioare ati facut?>:)Va astept comentariile cu raspunsurile voastre!!!

~Hugs and Kisses,Blair!~

12 gânduri despre &8222;Un salut de seara!&8221;

  1. Cred ca am fost pur si simplu eu :))) Am niste colegi super nebuni-impertinenti-nesimtiti-guralivi, pe care ii ador :)) Pe bune, is tare funny si ne intelegem super. Toata ziua ma tachinez cu unul, dastept de da pe-afara :))) si eu cu practica, doar ca in bucatarie, saptamana asta facem bucataria olteneasca, sa ma vezi pe mine dand-o gata pe prfoa cu un desert marca jumate-cautat-pe-google :))))) Si eu am acusi balul, dar nu ma duc. La mine nu se pune pret pe asa ceva, gen superficial si prefacut, copii de bani gata si altele. Eu spre deosebire de tine nu m-am dus la sigur, si nu am pile sa zic asa. Si totusi am reusit sa imi mentin linia de 9-1o spre furia dragei mele colege venite de la taranoaia care turbeaza ca sunt peste ea :)))) Abia astept vacanta ca sa pot citit si scrie din plin. Si ce sa mai zic, momentan am doi an de relaxare dupa cum zice traditia in care imi pot face de cap :)))) Si eu am acusi saptamana de practica, o fac pe-a barmanita/chelnerita la restaurantul unui hotel fitos din centru :))) Prostioare huh?! :))) dar de ce nu ne spui si tu B ce prostioare ai facut de ai adus asta in vorba? :))) era sa-mi rup gatul la practica, ca am calcat pe podeaua uda si am aterizat fix cu mana in tortul profei pe care trebuia sa-l duca cuiva la spital :)))))) lol ,cred ca o sa dureze ceva pana sa nu mai radem de faza asta :)) In paralel merg la cor si la clubul de teatru al scolii, abia astept sa concurez la spectacole:X Se pare ca is singura cu 10 la romana, aparent ii distrug pe toti la materia asta filozofica – nu vreau sa sun rea, dar nu ma pot abtine muhahahaha :)))))
    Si ar mai fi multe de zis, dar deja e prea lung comul asta :)) Mi-e dor de tine B si de discutiile noastre. Sper ca in vacanta sa avem mai mult timp sa vorbim. Te pupacesc mult, si mai astept vesti de la tine:*:*

    • Vesti veti primi la greu :))) Si eu am facut tampenii pe la scoala,glume si etc,Daca as fi stiut,m-as fi mutat la tine la liceu!!Pun pariu cai mult mai distractiv la practica ta!!!
      De la bal voi povesti mai multe pentru ca acusi,nu prea pot sa stau la taclale,abia abia am postat primul capitol din Ruby asa ca…phew… Si mie imi e dor de tine L si logic ca atunci cand va veni vacanta vom vorbi si noptile daca e nevoie 😀

  2. Eu am un profil cam uratel,banal,nu practica,nu distractie . Balul Bobocilor e vineri,tema e Halloween deci trebuie sa ne costumam,de aici => ca particip la bal…intr-adevar,nu ma vedeam participand,dar cineva a insistat mult sa ma duc pentru ca el regreta ca nu a fost in clasa a 9a si nu am nimic de pierdut,plus ca sunt sigura ca ma voi distra. Trebuie neaparat sa va aduc pozee,voi fi costumata intr-un zombie : ))
    Engleza si romana imi plac cel mai mult,chimia putin,restul sunt cam neinteresante pentru mine,in pauze ma distrez de numa,de invatat este,faptul ca eu nu ma prea omor cu asta e alta problema.. de saptamana trecuta o tin tot in teste,si la calculator pierd notiunea timpului fara sa-mi dau seama…chiar acum o sa postez pe blog,trebuie sa fac asta neaparat 😦 mi-e foarte dor de zilele cand stateam pe blog ore in sir cu voi,fetelor ….

    • Ooo,trebuie sa pui poze.Avem balul in aceeasi zi!!!Tare as fi vrut sa avem si noi tema,dar ne multumim doar cu vizita Andrei care ne va canta 😀 Eh,e bine si asa,iar ceilalti sunt o trupa rock de care cred ca nu prea ati auzit,Addiction,well…asta e.Mie chiar imi place chimia anul acesta 😀

      • Singurul liceu din Zlatna,orasul e mic => nu cantareti renumiti …dar intrarea se face pe baza de ecuson/carnet de elev,deci nu platim bilet sau chestii . Asta e unul din lucruri atunci cand intr-un oras mic nu sunt persoane cu bani gramada si pile…ma bucur pentru asta 🙂 in schimb,vor canta cativa elevi din liceu care au castigat ceva concursuri in judet,eu cred ca va fi foarte ok 🙂 Iti urez distractie placuta de pe acum,vom comunica telepatic in ziua aia (just kidding :P) :* !
        P. S : E foarte tare ca ai practica in 31 octombrie,iar ceea ce face Lexy la practica imi place de numa….asta e ,nu le poti avea pe toate ^_^

      • Eee,noi am dat 25 lei pe bilet si era normal sa vina cineva calumea.Eu sunt in Braila,nici macar nu o pune pe harta la meteo deci nu are treaba cu Andra 😀

Lasă un răspuns

