1 zi si un pic!

Hell yeah!

Eu sunt innebunita dupa bal,desi presimt ca va fi un fiasco total,well,macar daca va fi cum presimt,vom avea bautura la dispozitie si ne vom distra.Am facut deja programul impreuna cu dna diriginta si stam cam 6 ore jumate 7,de la 8 seara la 3 dimineata 😀 .

Mai sunt 31 de ore,iar eu nu stiu ce coafura sa-mi fac!!!Of,viata asta,e atat de nedreapta… M-am gandit la coafura Serenei v.d.W. de la „The White Party”,sezonul 2

,insa inca nu am facut rost de siragurile acelea argintii,insa voi merge cu my bff in mall si sper sa le gasesc!

Eu am ore de la 14:30 si vin acasa pe la 18:30 deci nu stau mult pe la scoala!Urati-mi succes si eu va spun asa:succes la scoala si note numai de la 8 in sus!!!

Lasă un răspuns

