Friday!!!!

Yeppy!!!!

Desigur,dupa cum vedeti,a venit si ziua asta mult dorita!!!Imi pare rau ca nu am mai putut intra pe blog insa am avut saptamana asta un test la chimie,unul la biologie,unul la T.I.C.,unul la Engleza si unul la Teorie deci va rog…aveti mila de umila voastra regina >:).

Ei bine,am cateva noutati:in primul rand avem 3 zile in fata in care ma pot revansa fata de voi deci se prea poate sa va aduc niste continuari,unul sigur din „Triumphant” si „Rubies are red” iar inca o continuare dintr-o poveste pe care o vreti voi.Iau in considerare doar primele 7 raspunsuri 😀

Si in al doilea rand…m-am alaturat unei trupe care se numeste „Unlimited”,in care voi canta voce cu un coleg care a fost din a 8-a cu mine in clasa si unul care va canta la chitara,care a venit acum,in a 9-a in clasa cu mine.Well,duminica avem prima repetitie,sa vedem ce va iesi,deci rugati-va de SUCCES!

Se anunta multe continuari azi si maine deci…HAI CU COMM-URILE!!!!=))

~Love,Queen B~

6 gânduri despre &8222;Friday!!!!&8221;

  1. Ooo, cat de fain B! mi-ar placea si mie, daca asi gasi :))) Succes si poate pui si tu un filmulet ca sa te auzim 🙂 app, eu nu am uitat de coverul promis din vara, inca mai astept 🙂

Lasă un răspuns

