Blestemul Lupilor-Andrea Cremer

Salutare oameni buni si buna seara!!!

Salut fetelor,

eu sunt foarte bucuroasa deoarece am primit mai devreme doua dintre cadourile de Sf.Andrei,si anume o pereche de UGG-uri bleu-marin cu un snur pe care sunt agatate cate 3 motive din lemn (ca cele din haitele varcolacilor,pictate manual) siiiiiiii…cadoul pe care l-am asteptat o vara intreaga,cartea Blestemul Lupilor,partea a doua a bestseller-ului Umbra Noptii-Andrea Cremer.Este o coincidenta ca am primit cartea tocmai de Sf.Andrei insa nu conteaza atata timp cat eu o am in mainile mele!!!

Primul Volum

Al Doilea Volum!!!

Voi ce mai faceti,bine,fericite?Eu saptamana asta am o teza si anume cea de la engleza,la care sper sa iau o nota maricica :D,si am si o veste buna,saptamana asta nu am practica,pentru ca vineri stam acasa (yeppy).Astept sa vad cum sau ce veti face voi saptamana asta!

~LovE,Calla!~

22 de gânduri despre &8222;Blestemul Lupilor-Andrea Cremer&8221;

  1. Saptamana ce vine pentru mine v-a OBOSITOARE DE GREA!Deoarece stiu din prima ca luni ,maine,prima ora ma asculta la mate! Cata fericire pe capul meu cel adormit !A doua ora,romana,la care am avut de invatat 30 de strofe din Luceafarul,30 ! Tu iti dai seama ? Si nici nu are vreo pegatura cu lectiile noastre ! A fost asa un fetis dea profei sa ne incarce noua weekendul ! In care,apropo a trebui sa invat si pentru teza de joi ,blestemat fi tu cel ce a inventat tezele !! Vineri dulce vineri in care nu se face scoala….Te ador ! Nu chiar asa de dulce ca dimineata,chiar daca trebuia sa fie libera ziua de vineri ,diriga s-a gandit sa mergem la muzeu,ca doar na….Suntem grupa mica nu ?

    • :))) Diriga mea e de treaba si nu face excursii dintrastea :))) Norocul tau de luni,ce sa-i faci?Eu maine de la 10:20 trebuie sa fiu la scoala pt ca avem inspectie la romana…cine va fi ascultata si va avea o surpriza(dupa spusele dnei.)?Mda,eu si colega mea de banca,cele mai active la ora.Abia astept ziua de marti…pt ca avem psihologie si chiar am nevoie!!!Uii…joi colegii mei vor da in diabet zaharat ca jum din clasa poarta numele de Andreea :))

      • :)))) O bun,bun ! Bombonele,bombonele ! La mine n-avem asa multi 😦 ! Vin si eu pe acolo sa ajut :))))))
        Eu astept ziua de joi,in ghilimele logic ! Dau teza la romana si ne mai si muta diriginta ! Vai zici ca suntem copii mici asa se poarta cu noi de la o vreme ! Am facut noi nustiu ce nazbatie si am ajuns la directoare majoriatatea dintre noi ,iar acum parca suntem la gradinita sa ne puna in banci prin alegere la sort,ceva prostie cu biletele,dooooamne :))

      • :)))) Te astept,si pe tine,si pe Lexy si cine mai pofteste :)))) ca am bomboane slava Domnului si inamice destule 😉 Noi teza la romana avem pe 5,asa ca de Mos Neculai,poate ne aduce un 10 :))) Si ia zi tu lu tanti Calla si lu nenea Ren…ce prostioare ai mai afcut tu de aia juns la director?:))))

      • :)))) Mai bine ce nu am facut ,tanti Calla ! :)) Mda sa zicem ca ….Adica eu personal nu am facut mai nimic ,nebuna de prietena a mea si cu mine am facut ! Nicim special ,doar foloseam geamul drept perete si aruncam cu mingea de tenis in el innainte de teorie ca doar na…..Ce ai mai bun de facut dimineata cand o astepti pe profa pe hol? :)) Si la un moment dat….Ca un perete izolat,stii tu ! Sia facut o mica mare crapatura :))

      • Da stii tu ,de tenis,verde ,rotunda :))) I’m crazy and I know it ! :)) Ehhh i-am facut un serviciu ca si-asa mai avea oleca si iesea cu totul geamul ala ! Mare trauma …….Am facut jumi juma cu nebuna de prietanamea si cu un coleg…..Ca doar na ! Nu eram nebuna sa dam cu mingea noastra nu ? :))

      • :))) La noi mai are umpic si care du totul …..Lex stie ca a fost peacolo cand a dat proba cred ! Sa vezi ca iarna de pe corpul in care se face balet si unde este si biroul directoarei si in fine mai multe sali ,cadea cu bolovani de zapada de pe el ! Nu ma miram daca cadea si o bucata de acoperis :))

      • La liceul de arte,la Bancila ! :)) Sunt mai multe corpuri colo sa 1 Este de cultura generala,corpu Millo ,de care iti spuneam,de plastica,de muzica si caminul,si sala de evenimente ! Da…Din cate am avut discutii cu Lex e inevitabil sa nu stie unde e ,ca a fost la proba cred ! Daca vezi cum arata liceul iti faci cruce :))

      • :)))) Lol bine ca mi-ai reamintit de Batman ! Am un conflict cu my bff ….Face ea ca: Rosia e un fruct ! iar au am zis ca ii leguma ! Si ne-am contrazis vro 2 ore :)) Si am fost la un coleg dupa….Cere mergem la el mereu cand ne certam si fac eu :
        Ma Victore ce e rosia ? Fruct sau leguma ?
        Leguma logic ! face el .
        Eu ziam zis cai leguma da tu nu,Betmen Betmen! fac catre ea :))
        Ciudat nume :)) Mi-ar fi greu sa-l pronunt cand ma intreaba cineva : La ce liceu inveti draguta ? :))

      • Daaaar invotia profei de bio este :
        Logic ca oul care a fost defapt ou de reptila ce s-a modificat( cu vocea aia enervanta de profesor) si….(mi sau inchi ochii ,mai departe nu mai stiu ) :))

Lasă un răspuns

