New chapter mon anges!

Hello!

Daaa,stiu,condamnati-ma!Nu am mai intrat pe blog de…marti!Insa e foarte mult!Intre timp am lucrat la Rezumatul de la Countdown part 2:Light up the Sky! pe care il puteti vedea dand click pe titlu siii un nou capitol sin Royalty si anume „~Royalty:La baiser de la mort!~” unde nu am scris foarte mult insa sper ca va va placea pentru ca este descrisa continoarea capitolului III,iar aici isi va face aparitia si un nou pesroanaj,insa eu nu i-as spune chiar „nou” dar veti vedea pe parcurs la ce ma refer!Va pup fetelor,sper sa aveti un weekend superb!

 

~LovE,Calla!~

dannyxmarry__arum_blanc__by_doria_plume-d310s5e

P.S.:Aici aveti o melodie pe care eu o iubeeeesc!Sper sa o ascultati cu placere 😀 Poate voi face coverul in tema,cine stie 🙂

Lasă un răspuns

