A new nominalization!

Vreau in acest post sa ii multumesc lui Lizzy pentru ca m-a nominalizat si la „Very Inspiring Blogger Award”!Ei bine,dupa cate am inteles,regulile constau in a multumi si nominaliza alte persoane la acest premiu,postand logo-ul premiului si o lista cu blogurile nominaizate de noi,Ei bine,iata aici logo-ul:2012-12-17-very-inspirational-blogger

7 lucruri depsre mine:

1.Imi iubesc cei trei cei mai buni prieteni ai mei,suntem niste frati care se ajuta si respecta reciproc.

2.Imi place sa ascult muzica in casti in timp ce scriu si imi place sa citesc in timp ce e innorat sau ploua alaturi de o ceasca de ciocolata calda.

3.Vreau sa dau la Drept si sa locuiesc in Marea Britanie,impreuna cu cel iubit 😀 :X.

4.Imi plac sporturile in care e implicata o cantitate destul de mare de adrenalina.

5.Ma regasesc in personajul Callei mai mult cu 3-4% decat ma regasesc in Blair,desi nu am explicatii.

6.Vreau sa ajung la Vocea Romaniei si sa ma fac cunoscuta pe plan muzical.

7.Sper ca lucrarile  mele sa devina cunoscute candva!

Iar aici sunt nominalizarile mele:

Cutiuta cu sperante

Lexy’s Crazy World

The fictional kiss of Rya’s pages

Love and Passion

Vampireseviyorum

Lizzy’s Obssesive World

xoxo Miky

My supernatural life

Ei bine,revenind la Blog of the Year 2012,am primit 5 stelute,si pentru asta tin sa multumesc prietenei mele Lexy,lui This Gay Is My Boyfriend,lui Lizzy,lui TheoRyaMarya si lui AleeAly care este novice in ale scrisului!Vreau sa le multumesc!

Uitati aici stelutele:

Blog of the Year Award 5 star jpegVa multumesc din nou si sper sa strangeti si voi cele 6 stelute norocoase!Mie imi mai trebuie una,sper sa fac rost si de ea 😉

~LovE,Calla!~

2 gânduri despre &8222;A new nominalization!&8221;

Lasă un răspuns

