Relaunch of a HERO.

Hello my bloody angels!!!

Pentru că nu am putut şterge o poveste,cea pentru care am început să conturez prima oară „Jade’s Bloody World”,mai apoi „Blair’s Bloody World” iar acum vestitul „Lost in Wonderland” şi anume,povestea pe care am şi schimbat-o oarecum,dragele mele,vă prezint „vinovata” pentru care eu astăzi scriu iar lucrările îmi sunt apreciate:SAVE THE HERO:I WAS HERE… ,povestea pe care o relansez!

De ce fac lucrul ăsta?

R : Pentru că am făcut multe greşeli.Eram la început,doar Carro o urmărea,fiind începută pe alt blog şi acum vreau să îi arăt valoarea sa adevărată.

Rezumatul va veni în următoarele minute şi primul capitol,iar apoi va urma o continuare din THE EYE OF THE DEVIL!

~XOXO babies,Queen B is right back in action!~

558906_297693713665664_1056871317_n

4 gânduri despre &8222;Relaunch of a HERO.&8221;

Lasă un răspuns

