A place of my own!

Salut fetelor!

Astazi am o surpriza pentru voi,si anume,aduc doua poze facute de mine acum cateva minute pentru a va arata micul meu coltisor de creatie si expozitie.In toamna,mi-am cumparat o placa din pluta unde imi afisez tot felul de chestioare :D.Ei bine,mai am o surpriza pentru voi,si anume,poza cu nr.2,pe care va las s-o descoperiti singurele.

P.S.Carro,sper ca o sa iti aduci aminte de ceva expus acolo 😉 .

~Love you girls,Blair!~

DSCF3208

DSCF3195

P.S.2.Scuzati scrisul :p.

15 gânduri despre &8222;A place of my own!&8221;

  1. Mama ce scris fain ai :)) Eu scriu ca naiba, chiar ma gandisem sa trimit scrisorele de craciun dar nu cred ca ar fi descifrat careva ce am scris acolo :)) si nu o zic la misto, profii chiar se plang de mine pe tema asta :)))))
    Uuuu poveste noua ai? 😀 De cand vreau sa imi i-au si eu o chestie dintraia de pus pe perete, am si eu pioneze colorate, is asa dragute:x

    • :)) Merci,dar sa stii ca si eu am probleme pe tema „scris” la scoala.Am avut mii de momente in care mi-am schimbat stilul,m-urile,n-urile etc :)).
      Povestea noua o sa fie ceva…ceva 😀
      Stiu,le vad asa de multe,si mici,si colorate..odododoo :X

  2. ce dragut ❤ asa sa ai un loc al tau de care nimeni sa nu se atinga si unde poti sa gandesti linistita bravo B ai fost inspirata la faza asta mie nici nu mi-ar fi trecut prin cap sa iau o placa de pluta si sa pun pe ea diferite chestii :)))si mai ales ca e asa de dragut cum se vedeeeee<3<3:*:*:*:*:

  3. nu se poateeeeeeeeeee……ai tampeniile scrise de mine inainte sa plec acolo…o doamne asta da surpriza :)))) imi pare atat de rau ca nu mi-am luat si eu tablita de la braila cand am olecat, sigur trebuie sa mi-o recupere :X:X:X:X…tot nu-mi vine sa cred ca aia e acolo :))))

Lasă un răspuns

