Aaaaannnd…cut!

Da fetelor,s-a terminat!

Aici aveţi capitolul10.Eternal Flame din Volumul II din Lestat’s Heirs şi anume The Eye Of The Devil,care a luat sfârşit.Din nou am dat apă la şoricei când am scris ultimele rânduri însă înţelegeţi-mă,am pus mult suflet în ea mai ales că pe personajul principal masculin,Christian Crane,mi l-am imaginat ca fiind Johnny Depp :X .Off,las la aprecierea voastră ultimul capitol şi vă aştept părerile!

Rezumatul Volumului III:The Wild Rose   îl găsiţi chiar dând click pe titlu şi sper sa vă placă!

~Love you,Blair!~

Lasă un răspuns

