Inca o leapsa!!

Am descoperit ca Ankita si-a facut loc in timpul ei pretios si a completat leapsa mea,asa ca am fost curioasa in privinta raspunsurilor ei si am dat peste un set de intrebari interesante!Look:

1. Te-ai gandit ce meserie ai vrea sa practici? Care este?

Ooo da!Avocat/Procuror sau criminalist.Inca mai am de ales,si stiu,nu este in concordanta cu profilul ales dar… parintii astia!

2. Ti-ar fi placut sa te nasti baiat?

Nu pot sa zic nici nu,nici da,dar recunosc ca sunt momente in viata cand imi doresc sa fiu baiat.

3. Zi-mi ce prof(a) ai impusca daca ai avea un pistol in mana?

E legal sa zic aici?Anyway…o profesoara a carei materie este una esentiala in profilul acesta :D.

4. Cate ore pe zi stai in fata calculatorului?

Acum cu noul program maxim 2-3,dar in vacante cred ca 25 din 24 :))

5. Asociaza persoana ta cu un obiect.

Pot cu doua?Sigur ca pot!1)Microfonul si 2)Rimelul/creionul dermatograf

6. Cate carti ai citit de la inceputul anului 2013?

Hmmm… prefer sa nu raspund la intrebarea asta :)).

7. Recomanda-mi o carte!

Memoriile unei artiste de succes-Negoiţă Andreea 😉

8. Ce versuri ale carei melodii te descriu cel mai bine?

Orice de la Aguilera.

9. Daca te-ai intoarce in timp, ce ai schimba?

Probabil unele prietenii.

10. Esti o feminista convinsa?

Categoric!Acum,in a IX-a,impreuna cu colega mea de banca apar drepturile ce ni se cuvin si ne luam de cei/mai ales cele care ne deranjeaza(Alee stie 😉 )

11. Stiu, probabil a fost plictisitor pana acum, dar asta e ultima: Care e cel mai extrem si nebunesc lucru pe care ai de gand sa-l faci in viata?

Sa ma convertesc la alta religie,sa conduc nebuneste pe o autostrada din afara,sa ma mut in Angila,sa ma casatoresc repede sau cel putin pana in 29 de ani,sa particip la niste concursuri prestigioase si NEAPARAT mediatizate si lista poate continua.

Mie mi-au placut intrebarile ei,si le poate lua oricine ;).

~~~Love you,BLAIR!~~~

Lasă un răspuns

