Big,big news!

Hello girls!

Dupa cum am spus ori in post-ul anteriuor ori acum ceva vreme,am inceput o noua activitatea.Ea consta in publicitate pentru haine,pantofi,cosmetice etc etc etc.Astazi am avut primul shooting si sper ca m-am descurcat destul de bine.Albumul si pozele le voi primi aproximativ in 2 saptamani si le voi posta si pe blog,macar o mica parte din ele daca nu am voie pe toate.

B va pupa si ne vedem curand!

~~Love ya’,B~~

2 gânduri despre &8222;Big,big news!&8221;

  1. helll ya! bravo B >:D< darrrrrr de ce nu mi-ai spus mie nimic???…stiu ca nu am fost la scoala joi si vineri ca nu am avut chef….darrrrrrrrrrrr eu de ce aflu de asta abia acummm???:))))

Lasă un răspuns

