Happy anniversary!

1-year-anniversary

B este cam cu capul in nori in ultima vreme deci astazi,de ziua iubitei noastre Lexy,blogul meu iubit a implinit un an.

Ce am avut de invatat in acest an?

Ei bine,aici am gasit o lume in care nu exista bariere,unde prieteniile noastre sunt mult mai puternice decat daca am sta toate in acelasi oras,in care voi,cele „toate” mi-ati apreciat munca pe care am depus-o in fiecare dintre paginile volumelor in care am pus si o parte din sufletul meu.Fara voi,cele „toate” 😀 blogul meu s-ar fi stins de multa vreme insa pentru ca a rezistat un an,speranta de viata i s-a marit considerabil,asta numai si numai cu suportul vostru!Blair,persoanjul cu care v-ati obisnuit voi,m-a ajutat sa vorbesc,sa ma exprim,sa creez.Ca un filtru pentru emotiile mele,a strecurat fiecare cuvant.Povestile mele au fost principalul obiectiv care v-a atras aici (sper) asa ca le voi prezenta pe toate:

1.Save the Hero-I was here… .

Incep cu cea mai veche poveste care a suferit schimbari majore in ultimul an,ceea ce inseamna ca am inceput-o din nou.Personajele mi-au fost foarte aproape de inima pentru ca fiind primele,am vrut sa fie explozive,interesante si misterioase.

2.The Brazilian Way.

Asta repreazinta o parte din mine la momentul respectiv.Este foarte mult de povestit si cum nu-mi place sa ma lungesc cu vorba (prea tare) va voi lasa sa savurati continuarile acestei povesti.

3.Urmasii lui Lestat.

Si aici e mult de povestit,insa o parte frumoasa a preadolescentei mele.Ei bine,pe Lestat l-am „cunoscut” in „Interviul cu un vampir” al lui Anne Rice iar de acolo totul a prins conturi si a ajuns sa creasca frumos si sa infloreasca pe deplin doua volume.Am fost sceptica cu privire la cum veti primi povestea,avand in vedere ca a fost primul meu asa-zis fanfic,dar mai ales,imi era teama ca povestea va muri din cauza lui Lestat,care nu este nici acum printre cei mai cunoscuti vampiri ai lumii.Jeaqueline a fost alt personaj de care m-am temut,pentru ca a trecut prin aceleasi schimbari ca si mine si inca va trece.

4.Countdown.

Pana in momentul in care am scris rezumatul si primul capitol din ea,nu am crezut ca o emisiune te poate influenta atat,si mai ales una de gatit.In combinatie cu varcolaci si mai nou cu „acuilla” sper ca va ramane in topul preferintelor.

4.My (Immortal) Lover.

Candva,aceasta poveste innebunise intreaga blogsfera din cauza personajelor principale care au o relatie mai…ciudata.Avand in vedere ca au o relatie cu nabadai,nu se suporta mai deloc.Sunt ceva gen „amici cu beneficii” daca intelegeti ce vreau sa spun :D.

5.Love is blindness.

Asta este o poveste inspirata de melodia de pe coloana sonora a filmului „The Great Gatsby” in care joaca… (tipete de fangirls) …Leonardo DiCaprio!Cantecul apartine unei alte trupe,nu-mi vine numele acum insa cea care m-a innebunit este un cover facut de Jack White.

6.Rubies are Red.

Povestea se invarte in jurul unei fete care incearca sa rabeasca impotriva valului de amenintari,si chiar actiuni care ii pun in pericol viata.Ea vrea sa scape din lantul scurt in care este prinsa de seful ei si va ajunge sa faca ceva.Il va omora sau va fi omorata?

7.Triumphant.

Hehe,aceasta este o poveste pe care am inceput-o din cauza piesei lui Mariah Carey cu acelasi nume.Ei bine,Whisper Missing este isufletita ca imagine de Christina Aguilera in vremea in care era bruneta.

8.Blair Waldorf’s Secrets.

Asta este a doua poveste de genul fanfic pe care am facut-o pe urma serialului fenomen in America ,”Gossip Girl”,care reprezinta viitorul eroilor in ochii mei.Sper ca v-a placut pana acum ;).

9.Superwoman.

Nu stiu ce a fost cu titlul asta,cred ca m-am gandit la Blair cand l-am pus.El cuprinde mai multe personaje si din True Blood,si din Gossip Girl dar si din Supernatural.

10.Royalty.

Povestea reprezinta un omagiu adus personajelor din Nightshade a Andreei Cremer,Calla si Ren care nu au un sfarsit p[lacut deci la mine in poveste vedeti varianta a doua.

11.The Blood of Gods.

„Cand nimic nu merge bine,roaga-te zeilor.Sigur te pot ajuta?”

Cam asta ar descrie povestea cel mai pe scurt.Este ultima poveste de genul fantasy pe care am inceput-o si sper sa o si termin in viata asta.Am vazut ca genul prinde si ma nucur ca ati indragit-o pe Adeeya.

Daca ieri v-am facut voua publicitate,acum am facut povestilor din blogul meu.Va multumesc ca ati fost alaturi de mine pe parcursul anului acesta si va rog si sper sa fiti in continuare!

~~Cu multa dragoste,gazdele voastre nemuritoare… .~~

270193_522430517769400_828859310_n

 

17 gânduri despre &8222;Happy anniversary!&8221;

  1. Vin dinnou cu intarziere de o zi dar here i am ! Felicitari pentru toata munca depusa ! Sa te tina si sa ne incanti daca pot spune cu cat mai multe povesti ! Lasa ca vine ea acusa vacanta ca sa puteam face cheat la capitole :))) :**

  2. La mult ani!!!!!:* Cu intarziere, dar abia acum am vazut postul 🙂 Felicitari pebtru toata munca depusa, stiu cat e de greu sa scrii-sau sa nu scrii, in cazul meu :))- si e de apreciat ca incerci mereu sa mai faci cate un post desi scoala te tine ocupata ca pe multi dintre noi. Sunt sigura ca un talent ca al tau nu va ramane doar la stadiul de blog post si voi vedea intr-o zi o carte cu numele tau in librarii 🙂 Te puuup dulce si pe blogulet la fel :))

    Daa :)) Bine mai zice Bianca, prin toamna umpleam sectia de comuri :)) Am cateva capitole cu peste 100 de comuri :)))
    Aww, bloguletul a implinit un an chiar de ziua mea:x

  3. la multiii vizitatori si multe vizualizari&likeuri >:D< cam tarziu cu urarile darrr abia acum am vazut postul deci….eh laso asa in fine ,sa continui sa ne uimesti cu povestile tale Blairstiale si sa nu indraznesti sa ne dezamagesti duminica caci te spanzur asa ca si cadou de un an :))) nu uita atunci cand vei fi celebra eu am rezervat primul autograf de pe prima ta carte sa nu uiti asta si primul autograf de pe cd 🙂 😛 si din nouuuu La multii aniiii/likeuri/vizualizari/vizitatori!!!!!!!!

  4. La mulţi, mulţi ani înainte. Să continui cu acest blog minunat, să continui să scrii. Să nu te laşi niciodată de ceea ce faci, pentru că o faci foooarte bine. Îţi doresc să ai pe parcurs tot sprijinul de care ai nevoie, multe vizualizări, comentarii, likeuri şi tot ce îţi doreşti tu. La mulţi ani încă o dată şi baftă în continuare.

Lasă un răspuns

