50 De Umbre Intunecate–Recenzie.

Cincizeci-de-umbre-intunecate-de-E.L.-JamesSINOPSIS:

Intimidata de gusturile speciale si secretele intunecate alte tanarului si frumosului om de afaceri Christian Grey,  Anastasia Steele se desparte de acesta si isi incepe cariera la o editura din Seattle.
Insa dorul de Christian o urmareste neincetat, iar atunci cand acesta ii propune un nou „contract“, Anastasia nu poate rezista. Ei reincep relatia, iar Anastasia afla mai multe despre trecutul chinuitor al iubitului ei pervertit, provocator si macinat de framantari.

In timp ce Christian se lupta cu demonii sai interiori, Anastasia este nevoita sa se confrunte cu furia si invidia unei femei care a facut parte din viata lui Grey inaintea ei si trebuie sa ia cea mai importanta decizie din viata ei.

OPINIA MEA:

Parerile sunt desigur impartite cu privire la cartea asta.Am citit acum ceva timp o recenzie a unei fete,probabil,care uraste de moarte seriile.Ei bine,sunt sigura ca oricine poate scrie despre SEX si ca E.L.James nu are experienta dar pentru noi,cele care abia acum intram in lumea asta a scrisului,e perfecta.Este cum sa zic?La nivelul nostru de acum,poate un pic mai prost scrisa,dar nu e mare lucru.Ei bine,dupa cum reiese din sinopsis,cam acela e punctul de plecare al acestui volum.Mie una mi s-a parut mult mai buna decat primul volum,poate si pentru ca m-am obisnuit cu scenele dintre ei doi.M-am bucurat cu cartea in mana,am plans cu ea in mana si desigur,cu „Hold me-Farid Mammadov” in casti.Eu zic ca merita de urmarit firul mai ales ca are DOAR 3 volume si multe chestii amuzante,printre care si episodul in care mama lui Christian,Kate si Mia,sora lui,se imbata si concureaza la karaoke de ziua lui.Eu va invit la o lectura fabuloasa si desigur,enjoy it!

CITATE PREFERATE:

–„Dragă domnule Grey,

Nu trece mult timp fără să simți mâncărimi în palme, nu-i așa?

Mă întreb ce-ar spune dr. Flynn despre asta.

Dar acum știu ce cadou să-ți fac de ziua ta – și sper să mă doară… 😉

––––––––

Domnișoară Steele,

Nu cred că inima mea ar suporta șocul unui nou mesaj de genul ăsta – și nici pantalonii mei. Fii cuminte.”

–„Trebuie sa invatam sa mergem inainte de a alerga”

–„Nu pot sa scap de le nici macar in vis”

–„Nu m-am simtit niciodata ca atunci cand ai plecat,Anastasia.As muta muntii din loc doar pentru a nu ma mai simti asa.”

–„Iti vad durerea.Imi e greu sa stiu ca eu te fac sa te simti asa.”

–„Ai vrut flori si inimioare.murmura el.

Clipesc spre el nevenidu-mi sa cred ce vad.

–Ai inima mea.a spus el.

–Iar aici sunt florile.spun completandu-i propozitia.Christian,e superb.”

„Din buzunar scoate o cutie,imi intinde inelul si se uita la mine,cu ochi cenusii arzatori,plini de emotie.

–Anastasia Rose Steele,te iubesc,vreu sa te iubesc,sa te pretuiesc si sa te protejez tot restul vietii mele.Fii a mea.Mereu.Imparte viata cu mine.Casatoreste-te cu mine!”

NOTA: 10/10 cu cel mai mare drag.In schimb,nu mi-a placut sfarsitul dupa episodul de mai sus in care ea,apropo,ii si raspune la cerere,dar nu spun ce ii raspunde.Oricum,sper ca toata lumea sa-si primeasca rasplata cuvenita!

Va las un mic cadou din partea celui care a „citit” cu mine cartea asta,Farid Mammadov ;).Enjoy it too!!!

Farid-Wiwi-e1368054263875~~Draga voastra Blair!~~ Acum intelegeti de ce m-am indragostit,nu?!?Ascultati si melodia care e mai jos,e superba!

Lasă un răspuns

