Multumiri!

Ma simt ca la decernarea premiilor Oscar iar eu trebuie sa recit un discurs in fata voastra,cele care m-au ambitionat si m-au facut sa am incredere in mine.Ei bine,am participat la un concurs de creatie literara,fara tema,numit „FANUS NEAGU” si dupa 8-ul luat la teza la romana prosteste,pentru ca puteam mai mult,am primit acum un telefon de la Dna. Diriginta in care ma anunta ca am castigat premiul I in valoare de 100-200 roni.Ei bine,toate acestea va sunt datorate voua si desigur,povestii „PASAREA DE NOAPTE”!Mai jos aveti compunerea cu care am intrat in concurs si care reprezinta si rezumatul seriei de pe blogul cu acelasi nume.

„Negoiţă Andreea, clasa a IX-a B

                                                            Pasărea de noapte

       Miezul nopţii… .Momentul în care are loc magia.Un sunet asurzi în pădure şi, pentru o secundă, o învălui în lumină.

        O siluetă se contura printre vălurile negre ale nopţii.Părea o fată adormită în iarba deasă.Părul blond se aşternea pe pământ, braţele îi îmbrăţişau trupul iar crengile copacilor se plecau în faţa frumuseţii ei.Deodată, pleoapele cândva sigilate de un somn adânc au început să se mişte.Dincolo de ele erau ochi verzi, magici.Se ridică privind în jur locul străin.

        Susurul apei îi umplu auzul şi fiinţa minunată se îndreptă spre râul în care se oglindea luna.Se privi neclintită atunci când îşi zări chipul în apă, dar în spatele ei apăru silueta unui om.Încremeni… .Nu îi era permis să fie privită de un muritor.Tânărul vru să-i prindă braţul, dar frica şi disperarea din ochii ei îl opriră.Timpul se opri în loc pentru ca lumile lor să se regăsească.

        Le era interzisă această iubire, oriunde s-ar fi ascuns, oricând s-ar fi reîntâlnit.Pentru ea, el pierduse deja totul: bogăţia, faima, afecţiunea celor dragi.În acelaşi loc s-au întâlnit prima oară şi tot aici aveau să se despartă pentru totdeauna. Nu suporta durerea s-o aibă atât de aproape şi, totuşi, la cealaltă margine a universului… .Razele soarelui de dimineaţă străpunseră pânza de aur anulând orice şansă ca ea să mai existe.

         Tânărul privi îndurerat cum şansa lui la fericire dispărea în acea clipă. Dar pentru om, viaţa trebuia să-şi urmeze drumul: el se căsători, avu o fetiţă blondă cu ochi verzi, frumoasă şi plăpândă ca marea lui iubire.

         De unde ştiu toate acestea?Tatăl meu a avut grijă să ştiu cu cine semăn, de cine îi aduc aminte, pentru că mi-am câştigat dreptul de a duce mai departe legenda, ca ultimă femeie din neamul „păsărilor de noapte”… .

Mergi încet pe stradă.Te simţi urmărit.Cine suntem noi cu adevărat?Nu îţi pot spune.Îţi aduni gândurile şi te concentrezi la drum dar atunci…cineva,ceva îţi taie calea–moartea.Ei bine,aici intervin eu.Sunt cea care are în grijă sufletele a mii de oameni după ce ea le recoltează.Poate crezi că fabulez însă atunci când ne vom reîntâlni îţi vei dori să mă fi crezut.

O întrebare rămâne mereu fără răspuns.Ai întâlnit-o mai devreme.Cine sunt eu?

Printre mulţimea de oameni ce cutreieră lumea nu m-ai putea deosebi.Chipul,trupul,asemănarea este izbitoare şi totuşi diferită.Sunt umbra miilor de oameni apuşi,şi oricând pot deveni a ta.Depinde doar de tine cum primeşti toate acestea.Ia-l ca pe un…avertisment.Îţi va folosi atunci când vei păşi în cuibul meu.

~~Începutul~~

Naşterea mea a fost una spacială.Se spune că atunci când un copil se naşte,o stea apare pe cer.Momentul în care pentru prima dată am deschis ochii,puterea s-a deslănţuit.Moaşa a fost pur şi simplu stoarsă de puteri iar mii de stele au pierit.

Nu am un loc pe lume.Sunt singura care a mai rămas din neamul acesta.Sunt un hibrid.Tata,un prinţ muritor iar mama făcea parte din Iele.Oamenii au fost speriaţi de mine,şi acum sunt,iar Ielele nu au considerat că sunt în totalitate pură şi demnă de ele.

„Păsările de noapte” au apărut acum mii de ani,ca rezultat al iubirii dintre Iele şi muritori.Noi nu avem sânge,ne metamorfozăm şi murim singure.

Povestea mea începe trist,şi se termină la fel.Părtaşă la atâtea vieţi şi familii distruse,te saturi.Nu mai vrei să faci asta dar nu poţi fugi.Trebuie să înfrunţi moartea.Am trecut prin pierderi imense,pe tata,dar am avut şi de câştigat multe,pe el.

Din nou,istoria se repetă.O dragoste infinită dar interzisă.Ca fiinţe nemuritoare, ce pot fi răpite doar de anumite lucruri,nu ne putem bucura de privilegiul acesta.Am luptat,am învins dar la sfârşit am fost învinsă.

~~Sfârşitul~~

Allexis.Numele acesta va rămâne şi va dăinui veşnic pe pământ.Învinsă de propriile temeri şi desigur de iubire,mă sting încet,până ultima sclipire din mine va apune.Lacrimile lui,îngerul îndrăgostit de un demon, se topesc pe obrajii albi,lipsiţi de viaţă.Mă strânge în braţe,încă simt puterea dragostei care arde în el pentru mine.Se pare că umbra s-a întors la mine,pasărea şi-a luat zborul… . „

Va multumesc din nou,imi vine sa plang de bucurie si de faptul ca sunt inconjurata de o caldura atat de binefacatoare care nu intamplator se numeste PRIETENIE.Va iubesc fetelor si cititorilor!!!

~Cadou de multumire,piesa care imi aminteste de compunere~

~~Blair~~  :* :* :*

6 gânduri despre &8222;Multumiri!&8221;

  1. WOW, WOW, WOW!! Am ştiut dintotdeauna că vei ajunge ceva în viaţă şi se pare că eşti pe drumul cel bun. Mă bucur că ai participat la concurs cu această poveste despre care ţi-am spus de la început că ma fascinează. Eşti fantastică. Mult succes în continuare!

    • Oh,multumesc Miky!Stii bine ca esti una din cele mai active si indragite cititoare din cate are blogul asta si celalalt.Nici nu stii cat ma bucura cuvintele tale!Si eu ma bucur ca am participat cu aceasta si nu cu alta,iar acum tind sa multumesc orelor de practica si dnei. educatoare care a fost atat de ingaduitoare incat m-a lasat sa termin de scris aceasta compunere la 8-9 dimineata 🙂 Te iubesc Miky!!! >:D< :**

  2. OMFG!!! ce bleirstiala e compunerea am citito pe nerasuflate :X eu team felicitat de cel putin 1000 de ori darrrrrr nu strica sa o mai fac o data nu??? :> FELICITARIIIII!!!!!!!

Lasă un răspuns

