New chapter!!

Salut fetelor!!Astăzi pentru că nu m-am dus la şcoală din cauza practicii,am zis să vă aduc un capitol din una din îndrăgitele poveşti de pe blog,şi anume LOVE IS BLINDNESS.Nu mă înjuraţi dacă e prea scurt însă când eşti sub influenţa lui Leonardo DiCaprio/Jay Gatsby şi melodia „Young and Beautiful” a Lanei Del Rey nu prea mai poţi face foarte multe.În curând voi face şi o recenzie pentru filmul „The Great Gatsby/Marele Gatsby” care a primit din partea mea premiul BLOSCAR pentru cea mai bună interpretare care îi revine lui Tobey Maguire,Carey Mulligan şi Leonardo DiCaprio,alt premiu BLOSCAR pentru cea mai bună coloană sonoră,dar mai multe vom vorbi pe larg în cadrul recenziei.Eu vă invit la capitol şi sper că îl veţi savura pe deplin!Doamnelor şi domnilor,~Capitolul 5-Breaking~.

~~Blair~~

P.S.Ca să fiu în temă cu cover-ul făcut de Beyonce pentru film ca un tribut către Amy Winehouse pentru „Back to black” care a fost minunat,go back in time with the image underneath these lines.

tumblr_mhgss02qem1r0q24jo1_500_large

Lasă un răspuns

