New obssesion!

Aseară (4.7.2013) în caz de nu știați,pe ProCinema s-o terminat primul sezon din Pretty Little Liars.Știu că am spus că nu mă atrage seria,și nu-mi place și alte fițe de genul dar chiar a fost drăguță și cred că salvarea a venit din două părți: 1)Actorii sunt superbi și buni și 2)Faptul că te loveau în plin schimbările de situație.

Oricum,mai sus,adică titlul,nu se referă la Pretty Little Liars,ci la un cuplu care mie îmi place la nebunie!Cine?Ei bine,Hanna și Caleb.

Oficial,sunt absolut super cute!largeÎmi place personajul lui Hanna,mi se pare genul de fată ”aici și acum” dacă mă înțelegeți.Îmi pare bine că nu pierde nici o ocazie de a arăta cine e și ce poate,dovadă fiind buza umflată a lui Jenna,nu spun mai multe.

Caleb e un tip drăguț.Trebuie să spun mai mult?Sunt scumpi și pe ecran dar și în viața de zi cu zi.Voi ce credeți și dacă ați urmărit/citit seria ce cuplu/personaj vă place și de ce?Vă aștept părerile!!

P.S. Așa o să-mi fac părul de acum încolo.Uuu,e super drăguț!!

tumblr_lwjyvoFBjb1ql5qdho1_500_large

35 de gânduri despre &8222;New obssesion!&8221;

  1. *ridic manutaaa! * si eu si eu 😀
    Mie-mi place AriaXEzra (sau Erza? nu, Ezra :)) incurc cu un personaj din Fairy tail 😀 )
    Aria e tipul meu de fata – mai boema si mai visatoare + relatia profesor-elev poate e cliseica dar e preferata mea. Imi place si cuplul asta desi uneori mi se pare ca Hanna e prea moale (am vazut si sez 2 🙂 ) dar Caleb imi place mult

    • Pentru mine,Hanna e tipul de fata care ma caracterizeaza.Uneori rabufneste si este tare (am spus,faza cu Jenna a fost epica pana acum) dar uneori pleaca cu coada intre picioare sau e condusa de Mona.
      Da,Ezra e,si mi-a placut de el pana a aparut Caleb in peisaj 😀 Si cum ti s-a parut sezonul 2?Am inteles ca va fi un fel de bal? *sooo excited about it!!*
      P.S.Cristina,prietena mea mi-a spus ca seman cu Aria pentru ca imi place prea mult engleza :))

  2. Eu nu urmăresc serialul. M-am uitat la primul episod şi nu mi-a plăcut. Ştiu că ar trebui să-i dau o şansă, că niciun serial nu-i bun încă de la primul episod, dar nu ştiu ce mă reţine. Am citit în schimb cărţile, care diferă clar de serial pentru că pe aici nu apare niciun Caleb. :)) Mie-mi place cel mai mult de Spencer din serial, e aşa de drăguţăăă!! Despre băieţi, n-am nicio idee. Ţi-aş spune de Wren, dar habar nu am dacă apare în serial sau nu. 🙂

    • Da,apare si Wren,numai ca mai tarziu.La inceput nici mie nu mi-a placut dar m-am uitat din plictiseala si ma bucur ca am facut-o.Ar trebui sa te uiti.Va deveni din ce in ce mai interesant si misterios.:xAh,si eu ,tot pe Spencer o plac.Mi sa pare cea mai inteligenta.La inceput mi-a placut Aria,dupa Hanna,dar acum am ramas la Spencer.Mai ales ca are partenerul perfect,Toby.:x

  3. B.,la inceput eram inebunita dupa Caleb si Ezra,dar a aparut cuplul Toby/Spencer si mi se pare cel mai dragut si frumos si sensibi,mai ales ca vor trece prin multe.Da,eu am ajuns la zi cu episoadele si inca nu am aflat cine e A.:))oricum,serialul chiar e frumos.intorsaturi peste intorsaturi.Ah,da,ador ochii Hannei.:x
    Uita-te pe net la restul episoadelor.Nu-ti va parea rau.:*Multe despartiri,impacari si din pacate,despartiri si mai apare si o fosta prietena cu un copilas..Dar nu spun cine e baietasuu cu pricinaa:)))

Lasă un răspuns

