I’m baaaaaaack!!!

Hello dragili meli feti! Blair a revenit si va asigur ca a revenit in forta!Ei bine,nu am mai intrat pe net din doua motive 1.pentru ca nu ma puteam conecta la net si 2.pentru ca daca aveam net nu aveam timp.Ei bine,totul it’s over si acum sunt acasa,refacuta,cu un bagaj de inspiratie extraordinar (fie-ti frica Alee) si multe multe idei!Vreau sa-mi cer scuze de la Alee ca nu am adus capitolul 17 din ~Her name was Blaine…~ dar o sa-l aduc,stai chill si lui Lexy pentru capitolul 1 din „Killing the deal”.Promit ca ma voi revansa cat de repede pot (in cursul zilei de azi).

Ei bine,nu o sa va vina sa credeti pe unde a umblat Queen B!Ei bine,initial a trebuit sa ajung in Vata de Jos,Comuna Brad,langa Deva,dar am fost prin Alba Iulia,Zlatna,Arges,Pitesti,Bucuresti,Arad,Gorj,Cluj :D.

Am vazut muuulte chestii,pe bune!In primul rand,pensiunea a fost exceptionala.Cu piscina interioara,loc de joaca,echitatie,plaja,spa,ATV-uri,biciclete,tenis,apoi am fost pe la Sarmizegetusa Regia,Pestera Ursilor,Ghetarul de la Scarisoara,Lacul Fantanele,Defileul Jiului,Rezervatia de Zimbri,Cetatea de la Alba si Castelul Huniazilor.A fost o vacanta frumoasa.Poze nu o sa pun decat doua si stiu ca am promis (Lexy ) un video amuzant dar am in schimb o poza dedication pour voi.

DSCN0287DSCN0278 DSCN0282Si ceva amuzant la momentul respectiv. (hiding in a cave)

DSCN0142Eh,priviti partile bune: puteti sa-mi vedeti varfurile :))

Ei bine,vreau sa mentionez ceva : Biancaa,Zlatna e un loc superb!Linistea,oamenii si peisajul sunt de milioane!Mie mi-a placut foarte tare si sper sa ma mai intorc pe acolo :D.

ACUM AM UN ANUNT DE FACUT!!!

Povestea ~Her name was Blaine…~ facuta in colaborare cu AleeAly va avea o continuare.Nu este nimic stabilit insa sigur va fi si o parte a doua.Detalii in SHOCKZ.COM care va aparea maine,luni,29.07.2013.

18 gânduri despre &8222;I’m baaaaaaack!!!&8221;

  1. Pingback: Teaser. | Lost in Wonderland

  2. No, tu B, da ce figura funny ai pe cal :)) Tin minte ca si eu am fost acum cativa ani la o pensiune care avea si cai, si fiind toata obosita si arsa cu parul plin de sare dupa o zi de plaja maica-mea m-a obligat sa ma sui pe cal ca sa imi faca pzoa :)) Nici nu stiu cum naiba m-am mai dat jos de pe el, dar cand am vazut poza atunci cand am ajuns acasa mi-am pus mainile in cap :)) Si cand te gadesti ca a pus-o si in rama….
    Oricum, tie iti sta foarte bine!
    Nu-i nimic, pozele sunt de ajuns 🙂
    Inca astept capitolul ala :)) :*

    • Daa :))) Eh,am facut nitica echitatie la viata mea dar nu cunosteam calul si decat sa-mi rup vreo mana… :))
      Daaaa,si a venit capitolul!Nu uita ca am pus mai multe,deci am fost harnica in ciuda bolii care ma incearca :))

Lasă un răspuns

