Bad news…

Stiu ca am promis multe lucruri pentru ziua de azi si voi incerca sa le duc la indeplinire insa ma simt foarte rau,abia mai pot scrie doua randuri fara sa ma duc imediat la baie,si daca nu reusesc sa scriu tot ce trebuia pentru azi,sa stiti ca mi-am luat medical.Imi pare rau ca nu pot face mai multe dar tremur intruna si sunt transpirata din cap pana-n picioare.

~~Blair~~

5 gânduri despre &8222;Bad news…&8221;

  1. B, ce naiba? Plec cateva zile si iti faci de cap? Mama, stai in pat, papa supica si sa nu te prind pe blog pana nu te faci bine m-ai auzit? Ehee, doar nu vrei sa vin eu acolo la tine si sa ne certam nu? :)))

Lasă un răspuns

