*in atentia tuturor cititorilor blogurilor „Lost in Wonderland” si „Pasarea de noapte” *

Da,din nou ne intalnim la sfarsit.A fost o vara superba,cu capitole multe si colaborari epice care mi-au umplut sufletul de bucurie,la fel si cu noi volume care au atras comentarii luuuungi cum imi plac mie si pline de sustineri si cuvinte frumoase dar din pacate trebuie sa se opreasca.Momentan.Ei bine mai e mai putin de o luna pana la inceperea puscariei,adica scolii dar ati inteles ce vreau sa zic si am cam ramas in urma cu temele de vacanta iar cum am pe cap si o flocosenie pe care nu poti sa nu o smotocesti si alergi toata ziua,e si mai greu asa ca spun STOP povestilor individuale,dar voi continua sa aduc capitole din colaborarile incepute atata timp cat si partenerele de povesti scriu,asa ca nu o sa imi dau complet demisia,ne vedem in mai din nou oricum,si de mult mai multe ori pana atunci.Normal,motivele sunt cu miile,nu doar temele si Milo,dar nu vreau sa ma plang ca in vesnic-extra-mega-super-epic-trololo-post „Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed” in care Blair chiar s-a manifestat in intreaga putere a cuvantului.lSper sa va pastrati rosiile si ardeii pentru zacusca,nu sa-i aruncati in mine si…noapte buna!Pupici pufosi si ciocolatosi!

~Pentru ultima oara complet vara asta, BLAIR~

19 gânduri despre &8222;*in atentia tuturor cititorilor blogurilor „Lost in Wonderland” si „Pasarea de noapte” *&8221;

  1. Offf măi Blair. Şi oricât îmi vine să-ţi dau cu ceva în cap, te înţeleg. Chiar te înţeleg. Mi-e greu să cred că povestea mea preferată va sta în aer atât de muult timp, dar ştiu că atunci când o să aduci noul capitol, o să fie lung şi frumos şi marca Blair şi o să te iert şi o să şi uit de aşteptarea asta.
    Baftă cu temele şi abia aştept să revii. Pupiceeei! :*

    • Si eu abia astept sa revin insa acum,sincer,simt ca ma innec in toate …chestiile astea.E greu,intradevar dar voi incerca totusi sa nu va dezamagesc CHIAR atat de tare si sa aduc capitole din cxolaborarile cu Lexy,Oana si Alee.

  2. Eh,stii cum se spune,,ce e frumos se termina repede”.Te inteleg.Stiu cum e.Gata cu capitolele aparute pe banda rulanta.Gata cu momentele in care asteptam sa apara un capitol.Scoala asta o sa ne omoare.Oricum cand m-ai ai timp sa ma dai si pe la noi.Succes la teme.XoXo.

    • Multumesc!O sa revin mereu cu placere pe blogul „vostru?”,am inteles bine? :O.Desigur,temele sunt cele care ne afunda in majoritatea cazurilor dar asta e… .Deocamdata asta e job-ul nostru si trebuie sa promovam in fiecare an!

  3. Si acum eu : sac sac sac!!! eu nu am teme de vacanta!!! :))) dar nici inspiratie sa scriu, din pacate :)))) m-as oferi sa te ajut, dar inafara de probleme de matematica nu am la ce :)))

      • la cat de tare ma plictisesc in momentul asta pe bune ca as face o problema de mate sau ceva la chimie :))) zau b, abia astept sa inceapa scoala ca mor de atata timp liber :))

      • :)))) Eu nu vreau sa inceapa scoala ca de la 1 la 7 nu o sa il mai plimbe nimeni pe Milo :)))) Si cum bunicamea deja a infiintat clubul :”Anti-Milo” e cam greu… .

      • Eu uram sa il plimb pe Spike, tot timpul o faceam pe sora-mea sa se duca cu el afara :)) nu am deloc rabdare sa stau dupa coada lui – la propiu :))
        norocul meu ca sunt de dimineata 😉 da-mi si mie idei ca sa inlatur plictiseala!!!

      • :))) Eu ador sa fac treaba asta!E relaxant si simti ca se creaza o conexiune intre tine si catelusul respectiv mai ales cand e o dulceata care te implora sa-l smotocesti toata ziua si sa te joci cu el.
        Hmmm,fa-mi si mie doua rezumate pentru Ion de Rebreanu,Baltagul si…Jocul Ielelor ;;) .O sa-ti treaca de toate cele :)))

      • Pff, da ce-i asa greu? te duci pe google, scrii ‘Ion de Liviu Rebreanu rezumat’ copiez vrei doua trei povestiri dupa care le modifici si le amesteci una in alta si presto!Iti zic eu, nu se prinde nimeni :)))

  4. Fuck….o intrebare FUCK? da e si asta o inrebare ,a venit ale sa va insenineze ziua 😀 darr inainte de asta 1 Fuck 2 Fuck 3 Fuck 4 Fuck…..45 Fuck 46 Fuck …..108 Fuck 109 Fuck 110 Fuck 111 Fuck ….gata am terminat 😀 bine chiar trebe sa vb cu tine pe mess daca nu o sa intri te asaltez la telefon si te sun pana imi raspunzi si daca imi blochezi numarul imi rog prietenii „auzi suno si tu pe aia si spunei sa ma sune” si credema o sa ai cam multe numere de blocat si daca inchizi telefonu te bantui in vis :)))) daca nu merge nici asta gasesc eu alta solutie :))) concluzia:intra pe mess 😀 bun acum II ce teme avem ??:))) ca eu sunt out of it :))) si III ..Intra pe mess tu doar intra pe mess si caterinca zileii : MORCOVUL ARE TELINA SI AM GASIT SUB EI UN PATRUNJEL IN FESA !?!?! Are logica?? Nu, ma gandeam eu 😀

Lasă un răspuns

