Day 14.

Day 14: Book from your favourite writer

  • Camila Lackberg–Prințesa Ghețurilor.

 

45-avanpremiera

Voi știți mai bine ca oricine de pasiunea mea pentru Suedia dar JUR  că nu am ales cartea asta pentru că autoarea este din Suedia.Chiar m-a surprins plăcut această carte,mai ales că lucrează psihologic cu mintea ta.La fel și editura e una din favoritele mele,TReI,de unde mi-am achiziționat și seria 50 Shades. O recomand pe Camila,e o scriitoare fabuloasă.

4 gânduri despre &8222;Day 14.&8221;

  1. Ăă. Da, acum aflu de obsesia ta pentru Suedia. Îți recomand, dacă nu ai citit deja, seria Torente de Marie Anne Desmarest. E superbă. 🙂 Am citit și eu Prințesa ghețurilor și nu știu, a fost frumoasă dar mi s-a părut că are anumite lipsuri. De curiozitate, are și o continuare? 😀

Lasă un răspuns

