Ok,it’s over!

Mdea,din nou o dezamagire.S-au ales actorii pentru 50 Shades Of Grey si nu sunt deloc incantata de alegere,cel putin in ceea ce o priveste pe Dakota Jhonnson.Nu mi se pare deloc potrivita,dar poate e din cauza ca ea de fel e blonda iar in film va adapta un look mai inchis (castanie ca A.S.).Anyway,Christian Grey ar fi fost perfect pe sticla daca ar fi fost jucat de Ian S. sau de Matt B. insa nu stiu ce sa zic de Charlie Hunnam,nu-l cunosc,cum nici pe ea n-o cunosc dar eh… .Ok,am inteles de ce in mare parte Matt a fost dat la o parte dar faptul ca e gay nu ar trebui sa influenteze cariera.Si Richard Chamberlain (Pasarea Spin) este gay dar tot a avut rol de preot si chiar a „facut-o” cu personajul principal feminin ca doar aia nu ramanea insarcinata ca Maria.Oricum,nu-mi place dar o sa ma duc sa-l vad din curiozitate.Asigurati-va si voi AICI.

A very disapointed Blair.

P.S. Va plac notele mele?

pizap.com13782012495651

6 gânduri despre &8222;Ok,it’s over!&8221;

  1. Am vazut si eu actorii si ah, ii displac total! Si, gandestete, eu am citit doar cateva pagini din carte.
    Nu am nimic cu oamenii, am vazut niste filmulete din filmele in care au mai jucat. Joaca bine, insa nu se potrivesc cu rolurile ce le au de interpretat.
    O sa fie distributia aiurea doar din cauza lor x_x

  2. YACHHHHHHH!!!!!!!!! NU IMI VINE SA CRED CA I-AU REFUZAT PE IAN SI MATT!!!! Aia au pitici pe creier iti spun euu!!!! P.S. Owww ai folosit cuvantui inventat de mine la cea mai inalta nota :X:X:X:X:X:X app faina ideea cu poza si inimile 😀

Lasă un răspuns

