Revenire în forță!

Se pare că am terminat mult mai repede cu temele așa că o să revin la ”muncă” și o să aduc capitole și din poveștile mele și am noi surprize pentru fanii poveștii ”Valentina”.Desigur,am o colaborare care înflorește și o să aduc cât mai curând un trailer și primele 4 capitole din ea,iar Triumphant : The Avanger nu se va opri,spre norocul tău Miky 🙂 .Ei bine,am mai multe povești la care abia aștept să scriu așa că vă las să vă odihniți acum înainte să vă lovească valul de capitole care începe de mâine.

Aaa,în legătură cu revista.Numărul viitor din SHOCKZ.COM va veni la dublu pentru dățile în care nu am scris.Sper să nu vă fi supărat pe mine dar a trebuit să-mi rezolv și niște probleme de sănătate.

Pupici pufoși și ciocolatoși pentru voi că eu sunt la regim :)).

BLAIR (și Eric dar șșșș)

large (2)

4 gânduri despre &8222;Revenire în forță!&8221;

Lasă un răspuns

