Rainbow CHALLANGE.

Multumesc mult Rya ca mi-ai facut onoarea de a ma invita sa particip la aceasta provocare minunata printr-o niminalizare asa ca acum vreau sa va arat my dark rainbow.Nu am carti foarte colorate,am cautat mereu sa am carti cat mai inchise la culoare posibil asa ca aveti aici curcubeul meu gothic format din (de sus in jos) : Fantoma de la Opera,Misterul lui Edwin Drood,Gossip Girl : Te voi iubi mereu,Academia vampirilor : Juramant de sange,Michael Jackson,Vampirii sudului : Morti pana la apus si Categoric moarta.

DSCN0546 DSCN0547

Well,prin cadru au mai iesit si alte carti,mingiile de tenis,laptopul,cana de ceai,jucaria lui Mailo,capsatorul,lampa,lucrurile mele handmade din oul mare transparent,inele si oglinda in care ma uit si imi vine inspiratia :))).

Uite si seria 50 shades!!In fata sunt doar primele doua carti ca pe a treia sta Anna Karenina :))) Se vede totusi „III” langa mingia lui Mailo 😀 Nu e asa dezordonat mereu dar acum a fost asa pentru ca a trebuit sa rearanajez 😀

Cam asta a fost,merci Rya inca o data :*.

BLAIR!!!

Poate s-o ia oricine,si nu uitati,trebuie sa faceti un curcubeu din carti!Pupici pufosi si ciocolatosi (where the hell did that came from?!) Anyway,love ya’!

tumblr_mqyizyjLYj1rikb3do1_250

5 gânduri despre &8222;Rainbow CHALLANGE.&8221;

Lasă un răspuns

