Help!!!

Acum apelez la toată lumea care mă poate ajuta.Caut pandantiv cu logo-ul trupei 30 Seconds To Mars,triunghiul acela tăiat în partea de jos.

__triad___by_shaylane-d38rjc5

 

Nu contează cât costă,doar îl vreau.Dacă se poate,aș vrea să fie din România de undeva pentru că nu am încredere să fie din altă țară sau de pe alt continent (respectiv America unde am găsit în toate mărimile și culorile posibile,la toate prețurile Pământului… ).

B.

7 gânduri despre &8222;Help!!!&8221;

  1. Dacă l-ai găsit pe e-bay, tot ce pot să-ţi spun e că am comandat de foarte multe ori de acolo şi nu am avut niciodată probleme. Mai ales dacă reuşeşti să dai peste o firmă, ceva, nu persoană fizică, e garantat. Pentru siguranţă, te uiţi la steluţe de apreciere şi comentarii. Sincer, cred că merită încercat.

Lasă un răspuns

