Ask-ul si tampeniile lui :))

Când o fată o fost întrebată :

Care sunt cele 10 lucruri care te enervează ea o zis:

1. Cand mi se ascunde girafa sub pat. nu suport asta.
2. Cand Johnny Depp nu ma suna inapoi…
3. Cand mor fara motiv.:|
4. Cand mi se schimba sexul.
5. Cand trebuie sa ma duc la Hollywood in fiecare luna..
6. Cand imi dispar sosetele.
7. Cand Leonardo DiCaprio imi infunda wc-ul..
9. Cand mi se strica elicopterul personal.
10. Cand nu observati ca lipseste punctul 8.

Am murit!! =))))

9 gânduri despre &8222;Ask-ul si tampeniile lui :))&8221;

Lasă un răspuns

