Sfârșit de vacanță și multe anunțuri!!!

Well,trebuia să se termine cândva,nu?Mâine,16 septembrie 2013 intru clasa a X-a cu o veste nu tocmai plăcută,cauzată de anumite lucruri personale.Ei bine,mai există un motiv de tristețe pentru că acum 7 ani,astăzi îmi pierdeam ființa care m-a privit crescând sub ochii lui,bunicul meu.(nu mă judecași dar așa știu eu să-mi arăt respectul pentru ființa lui, chiar dacă nu-mi place să vorbesc despre asta,măcar să scriu..)

Să ne concentrăm pe ziua de mâine.Va fi aglomerat,agitație mare,dureri de picioare,plictiseală(ca la orice festivitate,până începe îți dă diplomă că ai absolvit și clasa a X-a…),noi profesori,orare greu de ținut minte și alte chestii…aaa,să nu uităm florile… .

Nu știu cum e la voi dar eu mă duc la școală la 12,pentru că draga de mine învăț după-amiază. Anyway,mă voi revedea cu Cris (LOVE YOU REATRD!!) și Ale (BACK IN BUSSINES MADAFAKA)care stă în spatele lui Cris și care o să mă omoare cu Trouble from A to C și Her name was Blaine și Tina (AAAAA PU!!)care stă în spatele meu și care a fost cea mai dezamăgită de schimbarea mea de look pentru că nu mai are cu ce să se joace în orele de franceză și istorie și alte materii d-astea … ”interesante dă mori”.

Abia aștept orele de psihologie și filozofie  sau ce mama naibii o să facem de o să aibe profa boală pe mine că de ce mă mișc prin clasă la ora ei și mă va asculta fără să-mi pună notă.Mi-e dor de stresul de la orele de pedagogie în care făceam mătănii să nu mă asculte și desigur nu mergea și-mi punea 9 deși răspundeam impecabil,de orele de română în care o omor pe profa cu gura mea mare și neastâmpărată care distruge orice farmec al unei cărți spunând clasei sfârșitul,sau orele de TIC în care proful mă venerează pentru că deja am site-ul meu :).Abia aștept și orele de chimie cu profa care ne face să tremurăm și să râdem în același timp,care sper eu ne va fi metodistă pentru că sincer,nu am mai auzit cuvinte atât de adevărate (Jared Leto face excepție,capiche?) și pline de învățături.Ne cizelează atribuindu-ne calități pe care nu le-am avea dacă am fi la alt profil (dovadă fiind faptul că ne-a amenințat că de ne va fi metodist ne va așeza o masă cu tăti tacâmurile și ne va învăța pe care pentru ce să folosim).

Ok,hai că m-am dat iar în bărci și m-am întins cu vorba și am uitat de ce am venit aici (haha,retard,am fost aici mereu =)))   ).În primul rând am decis ce fac cu SHOCKZ.COM. I-o las moștenire lui Jared și lui Eric dar până atunci,voi publica lunar iar revistei i se vor atribui în loc de 5 rubrici,15.

Al anunț e acela legat de prezența mea pe acest blog de acum încolo.Cu părere de rău țin să vă anunț că voi publica în weekend-uri cel mai des și desigur,de fiecare dată când voi putea.

Vă iubesc dragele mele,și să aveți un început de an școlar lin,însorit! Pupici pufoși și ciocolatoși! :*

13 gânduri despre &8222;Sfârșit de vacanță și multe anunțuri!!!&8221;

  1. Îmi pare sincer rău pentru bunicul tău şi chiar te apreciez pentru cuvintele frumoase! 😦
    Şi eu tot la 12 am festivitatea aia idioată, dar m-am lăsat de dusu’ florilor, pentru că-i o pierdere de bani. :))
    Ştiu cum e cu timpul, muuult prea scurt, dar probabil că toate vom posta mai puţin, deci no problem. Un an şcolar super şi plin de momente frumoase să ai şi să nu uiţi că pentru mine clasa a 10-a a fost cea mai frumoasă din toată viaţa mea. Să nu mă dezamăgeşti, B.!!! Mulţi pupiceeeeei! :***

  2. Pareri de rau pentru bunicul tau :o3

    Si mie imi e dor de multe dinore. Dar, imi e dor pentru ceea ce faceau colegii mei, eu eram mai mult un spectator :)) Eu maine o sa ma intalnesc cu diriginta si colegii la 13 ca sa ne dea manualele. Insa, festivitate incepe la ora 9:30, deci la si un sfert trebuie sa fiu la scoala! 😐 Eu tot dupa-amiaza invat, si imi place la nebunie, m-am obisnuit asa ;))

    Mult succes in noul an scolar! :*

Lasă un răspuns

