THIS IS WAR!!!

Ok,am mai spus-o dar acum e oficial.

Cum o fost la voi?!O fost bine,de dimineață,după-amiază?La mine o fost nașpa că în primul rând nu mai învățăm în clasa noastră și suntem în laboratorul de chimie (FUCK) și am aflat că vom avea 2 profesori noi și nu,nu la materiile pe care le voiam eu,că doar na,nu o fi prost să facă așa cum zic eu… .

Oricum,după cele 2 ore petrecute la școală ca boșii (pluralul pentru boss,că na,ne-am dat dracu) am plecat pe faleză cu percinașii mei,Bobo și Cris și am stat și am ars-o pe la Pietre și Belvedere.Nu mă credeți?Na d-aci!!

DSCN0670 DSCN0676

 

Eu nu ies bine în poze dar fac poze frumoase altora :)) .Oricum,noi suntem cei trei care au speriat sud-estul (Brăila) și care eram singurii de pe acolo… 😀

Da Anna,aia e geanta mea de școală cu Jack de care ți-am spus pe mess =)))

La voi cum o fost? Aștept răspunsuri luuuungi! Pupici :*

25 de gânduri despre &8222;THIS IS WAR!!!&8221;

  1. M-am trezit azi pe la 7 jumatate, desi aveam puse mai mult de 10 alarme pentru ora 6 :)) Am motait in continuu ca nu stiu ce pantaloni sa imi iau sau cu ce sa ma incalt, si o sunam pe colega mea din 2 in minute ca sa o intreb daca vor comenta sau nu profesorii. Pana la urma, am mers cum m-a taiat capul, eschipata insa cu: cravata si sacou! Ca deh’, sunt elev al scolii 5 si trebuie sa port uniforma cea de toate zilele. Apoi, bineinteles ca la scoala nu am auzit nimic din discursurile tinute, colegii erau mai importanti decat oamenii care aveau nevoie de toata atentia si tot respectul nostru. Si, am mai stat in laboratorul de fizica jumatate de ora pana a venit diriga sa ii dam florile si tot nu i le-am dat. Am plecat acasa, doar ca sa ne luam geanta sau ghiozdanul, orice cu care sa ne caram cartile. La ora 13 m-am intors din nou la scoala, cu parul prins ca asta era recomandarea dirigintei pentru tot anul si am vrut sa vada ca o ascult si toti schimbati in altceva, dar bineinteles ca nelipsita cravata atarna la gatul fiecaruia. Am stat sa luam manualele, iar profa m-a pus pe mine sa ma ocup cu scrierea tabelelor, ce si cum ia fiecare.. Si, abia apoi i-am dat florile!
    Am mai stat cu ea in clasa si cand am iesit in pauza si m-am intalnit cu niste prietene din clase diferite, mi-au zis ca au fost anuntate ca facem ore de azi. Cea mai oribila veste! Insa, dupa pauza a venit diriga in locul profei de biologie, asa scria pe orar ca avem biologie, si ne-a zis sa plecam acasa.
    Colega mea, saraca, mi-a carat jumatate din carti in ghiozdanul ei, ca deh’ Oana are geanta si nu ii incap toate! (Si eu i-am carat jumatate din carti, insa ea a luat 7 de ale mele mici, iar eu mari- cele mai mici erau mai groase, cele mai mari mai subtiri).
    Si, apoi, am venit acasa, m-am schimbat cat de repede am putut din uniforma si astept sa ma sune fetele sa iesim in oras.
    Ai vrut comentariu luuung, ia-l de aici!
    P.S: Scuze pentru plictiseala! x_X

  2. Oh, eu inca nu stiu ce naiba am facuta zi :)) am dat-o dracu din prima ca nu mi’a sunat alarma si am intarziat :)) Ce sa zic, dirigu ne-o tinut doua ore jumate in scaun si ne-o vorbit de ce sa facem in caz de cutremur, incediu etc si aproape am adormit acolo. Colegii aproape toti noi, profii aproape toti noi,dirigu nou, clasa noua, materii noi…numa’ eu si cu Alex ne-am gasit sa ne luam cafea si ne-am ales cu prima banca :)) Sper ca maine sa fiu mai constienta :))

  3. Chiar trebuia sa inceapa scoala? 😆 Presupun ca asa e peste tot, nimeni nu incepe bine… La fel si la mine, au plecat 3, si ne intelegeam bine cu ei, acum naiba stie ce profesori o sa mai avem noi, ca de, cine sa fie atent la prezentari?

  4. Cum am mai spus la mine pe blog,nu am stat mult la scoala si am sutit-o la un suc:)))Si eu eram singura in uniforma si era asa ciudat:-l toti se holbau la mine.Iaca na.
    Si eu am una fitoasa in clasa.E cu bani si na,se crede maipresus de orice.Dar o sa-i sara ifosele astea in curand:)))Eu am scapat de profa de mateeeee:Xsi am alta,care nu are nici o treaba,ne lasa in pace b-) (asa spun cei care au facut cu ea),la chimie si fizica le-au schimbat si voi manca foarte multa chimie anul asta:)),la info a schimbat si sper ca profa sa fie buna,si s anu ne frece la icre,la geografie,avem o tanara,Doamna Grozavu:))) Incepem lunea grozav.:))Si cam atat,in rest ,azi a fowst plictiseala.Ne-a inchis „magazinul: care era cel mai frumos loc din liceu si nu ma refer la faptul ca acolo se fumeaza ci pentru ca sunt niste ruine acolo si mie imi plac maxim chestiile astea.:xSi 3 zile pe saptamana am cate 5 ore.Lejer. 😡

Lasă un răspuns

