Fucked up post.

Ok,mă dau bătută… .E prima zi în clasa a X-a și MOR!!!Sun extenuată,obosită,bătută-n cap,mâine am două ore de mate și două de română și poate aflăm orarul pentru joi,vineri și luni… .Am umerii făcuți praf,mă doare spatele,am făcut bășici la picioare,azi am plecat nemachiată,mi-am uitat căștile,am avut chimia și fizica una după alta cu aceeași profă… GOD STOP IT PLEASE!!!

Aaa,așa te răzbuni tu?Mă,să știi că eu tot karma îi zic chiar dacă te pui în cap,așa că HAI MAI DĂ-MI CEVA,POATE 3 ORE DE PEDAGOGIE ȘI TEST LA MATE!!!

Ok,cam asta a fost,de-acum încolo să vă obișnuiți cu articole de genul ăsta.Vă puuup,sper că la voi e mai bine… . :*

10 gânduri despre &8222;Fucked up post.&8221;

  1. Hmm… si eu am avut azi o zi groaznica: romana, mate, istorie, geografie, engleza si franceza! Si, am scris la toate obiectele cel putin 2 pagini!
    La mate, insa, a fost cel mai super! (sunt ironica) Am avut mate prima ora si a venit profa cu multe, multe foi, noi credeam ca ne da fise de pe care sa lucram- asa cum face de obicei la inceput si sfarsit de an scolar- insa nu, ea ne-a pus gand rau! Ghici ce?! Am dat test initial! Eu am scris 3 foi, insa nu am rezolvat subiectul 3, parca vedeam rezolvarea in fata ochilor, dar nu imi dadeam seama cum se face.
    Si, profa de geografie ne-a spus deja sa ne gandim pana la saptamana viitoare la ce vrem sa dam teza- eu vreau sa dau la geogravarza, desi sunt varza! Toti colegii mei vor la istorie pentru ca se poate copia. Insa, mie imi e frica de toanele lui profu’ pentru ca uneori, cand dam teste fulger, mai toti copiem si scriem aceleasi raspunsuri, insa unuia ii pune o nota si altuia o alta nota. Eu mereu am luat nota mai mare, dar decat sa merg pe noroc la istorie, mai bine stau si tocesc la geografie.
    Si, profa de geografie ne-a intrebat si de olimpiada, as fi tentata, dar mai bine nu :)) Raman la fizica mea. Uhh, abia astept sa fie weekend!!!

  2. Trebuie sa’mi spui pe cine ai la fizica? Si nu mai faci chimie cu taman? Ziua mea n’a fost rea, dar nici extraordinara! La mate am facut recapitulare, la romana ne’am amuzat pe seama colegilor noi, la cele 2 ore d bio ne.am dat seama k suntem varza cu materia d anul trecut, la antreprenoriala ne.am plictisit groaznc (eu si cole d banca aproape am adormit) iar la pisalogie – pardon, psihologie- profa a zis d 3 ori acelasi lucru si am scris cateva randuri. Mda, acum ori vrei sa te muti in cls mea, ori vrei sa ma omori =)) si eu care credeam k e mai usor la pedagogie :))

    • Pai este dar nea,fite de inceput de an scolar :))) Noi la istorie o avem pe Bertescu (punct pentru mine ca ma cunoaste de acum 2 ani,normal,cine o batea la cap?) si la Chimie si Fizica pe Ignat,e inspectoare… .Mie imi place psihologia,o ador!! Azi am avut muzica si am ras de ne-am prapadit pe seama mea ca profu tot ma intreba daca vreau sa ma duc la un concurs de muzica populara si spuneam ca Ionela (o fata din mediul rural care e robot,invata tot cuvant cu cuvant) ar avea mai mult potential de castig =))) Si na,Kostas…vechiul si nelispitul Kostas..=)))

  3. Pffff, bine ar fi dacă ar muri, subit, toţi profii:)) Teste iniţiale i nervi făcuţi când terci, când muci… Huh, si ăia care zic că a opta e grea… Să mai treacă prin a şaptea :((

Lasă un răspuns

