Facultatea visurilor mele… .

Mdea,stiu ca e cam din timp dar stiu ca asta vreau sa fac!Este un domeniu mai putin comun,si iti ofera un anumit prestigiu.Ei bine,vorbesc despre sectiunea : Criminology and Criminal Psychology a University of Greenwich.Se studiaza urmatoarele discipline pe sectiunea mea : psychology,criminal law si criminology.

O facultate din Romania nu-mi putea oferi garantia unui post dupa finalizarea cursurilor asa ca cel mai bine este asa desi la inceput va fi greu,cu tot cu acomodare,macar va merita.

Voi spre ce v-ati orientat sau spre ce inclinati mai departe pentru a face o cariera?

17 gânduri despre &8222;Facultatea visurilor mele… .&8221;

  1. Mă mai gândesc şi eu din când în când la asta şi ştiu că am un viitor mare în faţă care cine naiba ştie ce o să-mi rezerve? Trebuie să fiu sinceră… mi-e al naibii de frică de el.
    Visez să fac Jurnalismul, ca să devin prezentatoare de ştiri. Da, sună ca naiba, da’-mi place de când eram mică şi prezentam vremea prin casă. E pur şi simplu visul meu, şi o să fac tot ce-mi stă în putinţă ca să-l văd devenind relaitate.
    Nu vreau să merg în afară. Nu ştiu de ce. Îmi place România şi cred că dacă te duce capu’ şi vrei, poţi face şi-n România multe.
    Dar degeabă-mi fac eu planuri. Ştiu că-i un destin p-acolo pe undeva şi-l las să-mi dicteze încotro s-o iau.
    Îţi doresc succes în viaţă, B. Sunt absolut convinsă că o să reuşeşti. Numai noroc să ai!

  2. Mai intai s plec din Romania si dupa vad eu ce fac.:))
    Eh,initial voiam sa fac facultatea aici,dar degeaba.Tot cu facultate esti egal cu zero.
    Oricum,mai intai muncesc 2-3 ani si dupa vreau s ama duc in Coreea,sa fac facultatea acolo,bine-inteles,acolo sa ramand definitiv.O alta avrianta ar fi America,darnu as vrea sa ramand definitiv .Oricum,inca nu m-am hotarat.In ultimul timp,niste chestii mi-au dat peste cap planurile.Dar la crime nu renunt niciodata!
    Si ma bucur ca mai avem un lucru in comun! ❤

  3. Cred ca ti-am mai spus, dar o mai spun o data. As vrea foarte mult sa studiez in Turcia fiindca acolo sunt medici extraordinarisi multa lume vine din strainatate ca sa se trateze acolo, dar daca nu pot obtine o bursa pentru o facultate acolo, e imposibil sa ma pot intretine. Asa ca optez pentru varianta din Romania (desi as prefera sa nu…) de la Iasi. Mai exact, Universitatea de Medicina si Farmacie Iasi. Dar stiu ca se intra greeeeu acolo, tinant cont ca anul asta sunt cam 50 pe loc, asa ca o sa dau examen si pentru Brasov (oh, ador orasul ala!) mai ales pentru ca rezidentiatul pt oftalmologie este acolo si poate reusesc sa iau note mari la examene ca sa imi pot alege singura fara sa fiu repatizata prin cine-stie-ce capat de lume.
    Dar hey, B, nu spuneai ca te duci in Suedia?

Lasă un răspuns

