Muhahaaa!!

Yep,is finally on the road!

Ei bine fetilii,amu ceva vreme am dat comanda de un capac personalizat pentru Allview-ul meu pe care l-am facut tandari pe asfaltul din curtea scolii pentru ca aveam un voucher gratuit pentru el.Amu (din nou) trebuie sa im iasa din service telefonul si capacul va veni in orice clipa!!Sunt asa de incantata pentru am putut sa-l fac asa cum o vrut inimioara me’!Ia uitati-va acilisa!

27066-prev

 

Aaaa,abia asteeeeept!Va dati seama ca am fost moarta in astea 2 SAPTAMANI fara telefon?Ugh,sper sa nu treceti vreodata prin ce am trecut eu :))

Voi ce mai faceti,care mai e viata voastra?

~~Blair~~

Lasă un răspuns

