La multi ani!!

Eh,a cam trecut de mult timp prima zi din anul 2014 dar hei!O regina nu intarzie niciodata,ceilalti ajung pur si simplu mai devreme :))

Lasand gluma la o parte vreau sa va spun ca anul 2013 a adus schimbari si in viata mea,a adus zambete si lacrimi deopotriva.M-am schimbat,mult,si mi-au spus-o multi,si chiar simt ca e asa.Am trecut prin nepasare,entuziasm,fericire,mandrie,suferinta,suspans,mi-am dorit unele lucruri si anumite persoane si intr-un fel sau altul le-am obtinut.

Liceul e un loc unde iti masori cu adevarat rezistenta,unde trebuie sa calci peste cadavre daca vrei sa reusesti si dupa ce eu insumi am fost un cadavru a venit randul meu sa imi gasesc un loc destul de sus.E adevarat,clasa a zecea mai mult a fost un eveniment ATAT de asteptat de mine pentru ca simteam ca ceva se va schimba si ca voi avea de castigat.M-am lasat purtata de val,mi-am urmat inima,mi-am urmat ratiunea,am reusit pe plan profesional iar pe plan personal astept ceva de la 2014,stie L ce (adica pe CINE) :>.

Am ajuns sa cunosc bine persoane si sa ma cunosc si eu mai bine.Gradul de popularitate (care in orasul nostru conteaza desi nu stiu de ce) am reusit sa-l ridic si ma bucur,pentru ca nu am facut-o „combinandu-ma” cu cel mai „mijto” baiat din liceu/oras,ci prin pasiunea mea recent descoperita : fotografia.

E drept,nu sunt singura insa sunt singura fata fotograf adolescenta din oras cu prestigiu si ma bucur!Ma bucur foarte mult de reusita mea!Impreuna cu prietena mea cea mai  buna si colega mea,am reusit sa strangem la o fotografie de a mea 600 de like-uri intr-un timp relativ scurt.Competitia e a naibii,unul din ceilalti fotografi cu prestigiu aflandu-se chiar in liceul meu,cunoscandu-l si acum razboindu-ne.Eh,suntem prieteni,nu va faceti griji :)).

M-am ocupat mai mult de imaginea mea si mai putin de sufletul meu asa ca in 2013 am facut compromisuri,schimbari drastice,am taiat legaturile cu unele persoane,fantome ce ma tineau legata de trecut,am creat legaturi noi si frumoase,m-am tuns,m-am vopsit,mi-am schimbat stilul vestimentar,m-am indragostit,am iesit mult mai mult,am invatat cum sa supravietuiesc intr-o lupta pe viata si pe moarte intr-o arena de adolescenti.”Niste copii” ar spune unii,dar acesti „copii” sunt adultii de maine de care ma voi izbi vrand-nevrand in viata.

Anul 2014 l-am intampinat in liniste,acasa,langa familie,cu sperante noi,puteri noi si incredere in mine!Sunt sigura ca voi reusi pe toate planurile pentru ca VREAU si pentru ca POT!Sper sa ma intorc in acest lacas de refugiu al sufletului meu cat mai curand (sper ca nu ati uitat de premiera noii povesti de pe 19 ianuarie al carui rezumat va asteapta) si sper sa imi impart timpul in asa fel incat sa nu neglijez nici scoala,nici pe voi dragele mele si nici pe cei pe care ii iubesc (familie,prieteni,iubit)

Sper ca anul asta sa fie cel mai bun pentru noi toate!

Va iubesc,Blair indragostita!Poze cat mai curand :*

30 de gânduri despre &8222;La multi ani!!&8221;

  1. Mă bucur că ţi-ai descoperit pasiunea fotografiei şi mă bucur că începe deja să prindă viaţă şi să fii apreciată. Te felicit pentru asta. :** Sper şi eu ca anu’ ăsta să fie şi mai bun decât 2013. La mulţi ani, B. îndrăgostita! :** Te pup!!

  2. iubit?! ok, a fost printre ultimele cuvinte si mi-a ramas in cap
    La multi ani, draga mea! ma bucur ca ti-ai mai descoperit o pasiune si ca „merge treaba” 🙂 Si pentru mine anul trecut a fost…naspa, de ce sa mint? dar, am eu o presimtire ca 2014 o sa fie foarte bun! nu stiu de ce, dar o sa fie 😀
    Abia asteptam povestea si pot sa-ti dau o sugestie? la fundal, selecteaza fixed, in felul asta nu o sa se mai miste de fiecare data cand dai scroll, o sa ramana aceeasi imagine, o sa arate mai bine. Apropo, superba imaginea 😀

Lasă un răspuns

