Like and share here and on facebook!

Sper că nu cer prea mult :))

Am lipsit enoooooooooooooorm de mult însă am avut un proiect de pus la punct pe care am reuşit (finally) să îl pun pe picioare!Se numeşte eMOTIONpictures by AN şi are şi propria pagină de facebook AN Photography .Aici,pe blogul „mamă” aţi văzut doar o parte din munca mea iar aici vă puteţi delecta cu toate fotografiile mele!Sper să vă placă şi nu uitaţi, : like and share here and on facebook,darlings!

Love,Andre! :*

P.S.Eu şi Carro punem la cale un plan măreţ din care sperăm că veţi face şi voi parte!Coming soon!!

19 gânduri despre &8222;Like and share here and on facebook!&8221;

  1. Șiii poateeee ne vei delecta din nou cu imaginația ta! Ne-ai lipsit B. ! Să fie ultima oară când mai lipsești așa mult, da? :3 Abia aștept să văd ce plan aveți ❤ .
    Domnișoară, dar ești în Iași? :-w

Lasă un răspuns

