IMI E DOR DE VOOOOOOOI!!!P.S.Happy fucking birthday!!

Doamne,au trecut mii de ani de la ultima mea apariţie pe acest blog.În ultimul timp eu,ca persoană,am fost absolut pierdută.Am avut un şir de evenimente nefericite în viaţa mea de care nu vreau să îmi aduc aminte şi desigur NU vreau să încep să mă scuz.

Vreau să încep cu cel mai important lucru,cel care m-a readus printre voi,în blogsferă.Pe 23 aprilie…am împlinit 2 ani de blogging.Din cauza timpului limitat pe care îl am voi face o mică publicitate blogurilor care m-au însoţit pe parcursul acestor doi ani.

Să începem!!!(Ca de obicei,nu sunt puse într-o ordine anume.Pentru voi am o altă inimă în care sunteţi toate pe locul 1!!)

http://mylifeisforrent.wordpress.com/ -Lizzy,ştii că te iubesc!!Scuze că nu ţi-am zis că sunt în Iaşi!! :***

http://xoxomiky.wordpress.com/ -Miky şi recenziile ei minunate!Abia aştept să revin la zi cu ele :***

http://streetland.wordpress.com/ – Alee,prietena mea nebună cu care fac prostii în Troubles from… şi în Her name was Blaine.

http://justmejustforever.wordpress.com/ -Ryaaa!!Te pup şi te iubesc,îţi iubesc fotografiile!! :***

http://dawnsunny.wordpress.com/ -Biaaa,dacă nu am mai intrat pe bloguri de mult,măcar te văd pe facebook :***

http://oanabooks.wordpress.com/-Lari cu care am o altă colaborare pe care o puteţi găsi aici!Te pup şi abia aştept să continuăm!!:***

http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/ – Lexy!!Ştiu că a fost ziua ta însă nu am putut să îţi urez aşa cum se cuvine la mulţi ani pentru că telefonul meu este spart,în service şi cum noi două vorbeam numai pe whatsapp,mi-a fost imposibil să te contactey cumva.La mulţi ani nebuno,să ne trăieşti,să fii fericită şi să nu îndrazneşti să părăseşti VREODATĂ blogsfera!Suri a ta care te iubeşte enorm!!!! :**** Desigur,şi cu Lexy am o colaborare pe care o găsiţi aici!

http://sciencefictionstories.wordpress.com/ -Ankita!!!Cu tine mă văd şi prin liceu dar din cauza programului încărcat nu ne vedem decât de vreo 2-3 ori însă te puuuup :***

http://vampireseviyorum.wordpress.com/ – La mulţi ani,Carro!!!Blogul ei a împlinit pe 26 martie 2 anişori!Te aştept cu cât mai multe posturi şi poveşti!!Te pup :***

În curând voi lansa împreună cu Carro un proiect în care sper să ne susţineţi!Staţi aproape!!

Recent,am fost informată cu privire la seria,de succes zic eu,Lestat’s Heirs.O cititoare înfocată mi-a mărturisit astfel :

„Ce pot sa mai spun? Cred ca deja stii ca esti senzationala si unica si nu iti ratez nici o poveste. Nu se vede ca ai 16 ani(sau cati ai, scuza-ma daca am gresit) deoarece ai un talent aparte ce se oglindeste in primul rand in frumusetea scrisului tau nemuritor. Esti superba!”

Imi place cum scrii , ai ceva rar intalnit care imi place foarte mult, draga mea si te apreciez intru-totul. Continua tot asa ca te descurci, nu gluma! :*”

Olivia Popescu,căci ăsta e numele ei,mi-a spus că este fană atât a autoarei Anne Rice cât şi a personajului meu principal,Lestat.Aşa că am ajuns la concluzia finală că volumul 4 al seriei se va realiza!Cu ajutorul Oliviei,desigur!Vreau să îi mulţumesc că m-a convins şi că îmi va fi alături!!Te pup :*

Cam atât,deocamdată trebuie să revin cu capitole,primele vor fi colaborările cu Alee că mă bate la cap zi de zi la şcoală,doar stă în faţa mea.Vă pup şi oh,Johanna,nu trebuie să mai fac alte precizări,doar vorbim în fiecare zi.Mulţumesc că eşti acolo când am nevoie de tine!! :**

Love,A!

40 de gânduri despre &8222;IMI E DOR DE VOOOOOOOI!!!P.S.Happy fucking birthday!!&8221;

  1. Oh, draga de tinee! >:D<
    Mie, personal, imi este tare tare dor de tine si de postarile tale de pe blog. Dar in primul rand, de tine. N-am mai intrat de o vesnicie pe mess, dar imi amintesc cu drag cum vorbeam zilnic si mda, stii tu prea bine despre ce vorbesc.
    Multi ani ii doresc blogului tau si la cat mai multe povesti cu care sa ne incanti.
    Te puup, draga mea B! :****

  2. Aww welcome back, we missed you!
    APROPO EU DE CE NU STIU PE CAT E NASCUTA LEXY ZI-MI TE ROG :))
    si merci de compliment, am o prietena care se pricepe, eu sunt doar modelul si editez din ce in ce mai des poze 😀

  3. Oh ,Doamne ❤ si mie imi e dor de tine enorm de mult si imi lipsesc postarile si capitolele tale enorm,cred ca esti una dintre putinele care inca mai posteaza cate ceva. In legatura cu blogul , la multi ani cu intarziere si sa mai fie la inca 10 ani . Oricum vine acusi vara si probabil o sa postam iar . Ly ,B:*

    • Sunt SIGURA ca vom posta TOATE iar,TREBUIE!!:))) Adica voi sunteti universul meu,nu stiu ce m-as face fara voi!! :*
      Imi e dor de postarile si capitolele tale Biaaa!!!Fa ceva in privinta asta!! ❤ :*

  4. In primul rand, la multi ani B! 🙂 A venit si ziua asta intr-un sfarsit, nici nu imi pot imagina cand au trecut anii :))
    Si merci sis, cateva saptamani intarziere dar cui ii pasa…..oricum probabil ca s-a ratacit invitatia trimisa prin posta, stii tu, raspuns intr-un termen de zile, mare bairam intr-un penthouse, ai pierdut multe, sa stii :)))
    P.S. e pe 22!! zau asa mai :))
    Phai, ca tot ziceai de postat, sa de-a Domnu’ sa vina vara si odata cu ea inspiratia :)) ma simt ca o leguma, ba chiar mai rau…ca o pensionara! aproape am terminat White Collar si simt ca inebunesc gandindu-ma ca nu mai am portia zilnica de Matt Bomer fara tricou pe el :))))

    • OMG!!Nu pot sa cred ca stiu EU si nu stii TU cand e ziua ta!!!Ziua ta tine 2 zile,de pe 21 pana pe 22!!!Imi vine sa te bat,uiti de petrecerea mare pe care o dai cu o zi mai devreme???Ntz ntz ntz.
      Inspiratia se simte pe aici deja,mai trebuie timp si gata!Iti trimit si tie cu coletu’ care contine cadoul pentru petrecerea aia mare in penthouse,cu baietii nostrii aproape goi,you know :>
      Ma,ma simt batrana.Adica acum 2 ani abia imi puteam imagina ca a-ti vorbi vreodata cu mine si acum suntem ca surorile.E ireal!
      P.S.Daca incep sa iti placa pisicile ar trebui sa iti pui un semn de intrebare si sa faci ceva in privinta sedentarismului si feelingului de pensionara :)))

  5. Daaaa, stiiuuu ca ma iubesti ! :”>
    Siiii la multi , multi, multi aaaaniii blogusorului si de asemenea, multi, multi bani stapanei.:)))) Si te asteeept cu cat mai multe creatii,noutati,oricee + revista . Te puuuup ! :*
    P.S Si ue iubesc, nebunatica mea !!! :3 ❤

  6. Doamne cat ma bucur ca ti-ai adus de-aminte cat de mult inseamna scrisul tau pentru mine. Multumesc pentru aprecieri si scuze ca doar acum , in 17 mai 2014, ti-am vazut aceasta postare minunata. Eu scriu despre tine doar ce cred si tin sa iti marturisesc ca m-ai convins sa ai un talent aparte de la prima parte de capitol intai din Urmasii Lui Lestat. Superba poveste si vom colabora foarte bine, zic eu….va iesi ceva minunat! Multumesc inca o data pentru ca ma apreciezi si sper sa nu incetezi NICIODATA(subliniez asta) sa scrii atat de fascinant! Te pup ! :* :*

Lasă un răspuns

