Noutati!!

Fetelor,

am ocazia sa anunt o veste maree,extraordinara pentru blogsfera!Noi ne stim,ne stim stilul de scris,topicul povestilor insa uneori e bine primita si o schimbare!Eu zic ca in bine.

Am intalnit,mai mult m-a abordat,pe blog o fata care are un talent promitator.Se numeste Olivia Popescu si mi-a trimis o mostra din ceea ce face ea.Eu sper sa va placa si va marturisesc ca este foarte emotionata in privinta comentariilor si parerilor voastre,asa ca va rog sa vi le exprimati!

Am aici un capitol scris de ea.Sunt sigura ca orice greseala e facuta neintentionat.Lectura placuta!

lOVE,B! :*

Lasă un răspuns

