A venit vacantaaa!!!

ÎN SFÂRŞIT!ar spune unii.Deşi intrăm în mult dorita vacanţă,cu soare,plajă,piele bronzată,iubiri de sezon şi alte lucruri,nu vă e teamă că pierdeţi momente alături de colegii voştrii?Nu spun că abia aştept să înceapă şcoala,sincer,nu am la ce să mă întorc înafară de câteva excepţii dar parcă o să îmi lipsească alarma de la ora 9:30 care să mă anunţe că trebuie să mă trezesc ca să mă pregătesc că la 12 fix vine Cristina cu 8-ul şi iar o să mă înjure că întărzii,că nu mai are timp să se ducă la Crăiţa (supermarket) să îşi ia batoane Star cu susan şi miere şi cel mai important,nu mai are când să îmi spună lucrurile noi,cool,tari şi bârfele ce i-au ajuns la urechi prin diferite surse.O să îmi fie dor şi de stresul de la ore şi chiar şi de nerăbdarea cu care voiam să ajung acasă ca apoi să îmi reiau rutina asta frumoasă.Dacă acum fac aşa dar peste doi ani…?Revenind!!!!

Am luat menţiune (-Lol,doar nu voiai să iei premiu ; -Tu taci!!) şi diplomă pentru olimpiada de psihologie-pedagogie.Am primit şi două cărţi din partea dnei. diriginte,miercuri am făcut o schimbare de look mai…anormală şi foarte ciudată,nu ştiu ce a fost în capul meu dar lumea spune că îmi stă bine :)) *Ciudaaaaaat*.Poze şi autografe mai încolo,lăsaţi-mă să îmi termin speech-ul mă!!

Stare civilă : SINGLE & FOREVER ALONE.Doar dacă nu face vara asta vreo minune,God knows… .

Fetiliiiiii,mi-a fost dor de voi,am lăsat de muuuuuuuuuuuuuult primul capitol din E.K.H.O. ,Cliche , şi încă aştept ceva comentarii,am emoţii la povestea asta :)) şi declar OFICIAL DESCHISĂ BLOGSFERA.Cine e cu mine să ridice mâna sus şi să strige tare tare tareeeee!!!

lOVE,B!! ❤

 

13 comentarii la „A venit vacantaaa!!!

  1. Eu cand te’am azut de la distanta mi.am spus: cine e tipa aia careia i’a luat foc capul?! Abia apoi am vazut ca esti tu =))) felicitari pt mentiune (eu am luat locul 1, dar nu vreau sa ma laud… Bine, poate ca doar putin :)) si am primit si 3 carti, dai 2 dintre ele sunt inutile… ) eu tot postez pe blog dar nimeni nu prea mai comenteaza, sper ca acum o sa avem cu totii mai mult timp de bloguri, citit, relaxare, daca tot a venit vacanta… Desi s.ar putea ca eu sa nu fiu atat de activa cat mi’as dori pt ca vreau sa fac niste bani vara asta. Te pup! :*

  2. Oooh, abia anul asta m-am dat seama ca vacanta NU trebuie asteptata.. Eu m-am despartit de colegii cu care mi-am impartit clasa, trairile, experietele timp de 8 ani de zile. E atat de greu! Revin cu detalii intr-un articol, dar, dar.. tot incep sa il scriu si ma apuca plansul. La revedere ani de gimnaziu, bun venit clasa a 9-a si liceu!
    Daca schimbarea e cea care se observa in poza, nu e rau, iti sta chiar bineee. Totusi, nu iti va fi dor de parul tau?

    • Nu chiar,e tot in cap pe undeva :)) O sa mai pun niste poze ca sa se vada mai bine,but prepare yourselves.
      Aww,stiu cum te simti.Luni ai examen,nu?Succes,B iti tine pumnii si sta cu inima aproape de a ta!!Sunt sigura ca o sa te descurci si abia astept sa plang la articolul tau!! :*

Lasă un comentariu