Poa poa poaaa

Ce e azi?2 iulie?Eh… .

Mdea,deja am ajuns la jumatea (ma rog,aproape la jumate dar de ce sa nu dramatizam putin?)vacantei si eu nu am scris NIMIC,NADA,NOTHING pe blog.Sunt terminata,epuizata  (deja incepe sa sune ca un cantec al Larei Fabian si nu suna bine) si pe scurt nu am chef de nimic.Nu stiu cum sa fac sa numar mai multe zile deodata ca sa plec cu adevarat in vacanta.

Ce sa va mai zic?O sa plec in deplasare cu intreg clanul la Turda,am gasit cazare langa Cluj si Salina de la Turda o sa fie vizitata de B. Such a honor.

Voi unde plecati in vacanta?Mare sau munte?Astept sa imi spuneti,poate la anu’ o sa aleg una din destinatiile voastre.

lOVE,B! ❤

9 gânduri despre &8222;Poa poa poaaa&8221;

  1. :)) eu cum nu am masina, mama cunoaste o profa de bio de la 32 care merge cu fiul ei in tabara cu scoala 23 (ce complicat suna totul:)) ) si mergem si noi… Cam 9 zile o sa fiu plecata, deci ai face bine sa scrii vreo 3 romane ca sa am ce citi :)) toate cartile mele sunt in format electronic si nu am e-book reader si nu am de gand sa imi stric vacanta cu vreo carte d la scoala :))

Lasă un răspuns

