13 iulie 2014.Draga jurnalule…

…sunt extraordinar de varza.

Chiar acum iti scriu din fata laptop-ului nemachiata,cu parul nepieptanat prins intr-o coada de cal in varful capului,mancand Snickers si Pringles,o combinatie extraordinara pentru dieta mea.Nu vreau sa mentionez faptul ca asta mananc in fiecare zi si nimic altceva dar mna… .

Ma tin de ai mei sa incep dieta suedeza (Love you Eric ❤ ) de maine si sa o tin timp de doua saptamani ca sa dau macar 6 kg jos de pe mine.Nu imi vine sa cred cat de sedentara am fost de la sfarsitul scolii!!Nu imi mai recunsoc fundul!Pe bune,e ca si cum Beyonce a fost inlocuita de o baba de 90 de ani,and this IS NOT good!Am un program de squats pentru 30 de zile de care m-am apucat deja,sunt la a doua zi si e numai perfect pentru ca pe 15 plec dar asta ati mai citit :)).

Anyway,ideea e ca nu am idei la ce sa scriu,in capul meu e o harababura totala,cand dau sa ma gandesc la ceva pentru o continuare intra ai mei pe fir si ma intreaba daca am vazut oferta Universitatii nu stiu care sau „Mama,ai vazut ce note a luat cutareasca,sa nu ma faci de ras bla bla bla”.I hate my life.Suport chestiile astea doar pentru dragostea mea care o sa vina in a 12-a,Hyundai Santa Fe 2007.O puteti contacta pe Lexy pentru mai multe detalii la nr. de telefon:074*******.Convorbiri placute!

Cam asta e tot,eu si sotisorul meu fotbalist,intepat,serios,musculos,frumos,francez si bogat,pe care nu va las sa il cunoasteti ca imi e frica de voi,va uram o zi frumoasa.E doar al meu,da??:)) Aaaa,vreau sa imi spuneti ce continuari ati vrea,sau la ce ati vrea sa scriu sau you know… . :))

lOVE,B! ❤

20 de gânduri despre &8222;13 iulie 2014.Draga jurnalule…&8221;

  1. Nu si poati, linia e ocupata de YouKnowWho care aparent imi descarca telefonul :)))
    Sper sa-ti iasa cu dieta, eu ma pastrez pentru prietenii mei de seama, stii tu :))

  2. Hopa deja in febra masinii B? ❤ misto alegerea 😉 eu raman la un audi a4 pe care l-am ochit, visez degeaba la Aston Martin :))
    Ia sa treci tu sa-mi povestesti despre ce sotior e vorba hm hm :*

    • BUSTED!:)))) Daaa,deja am invatat jumate din legislatie,noroc cu ai mei,mama e sofer de vreo 15 ani si tata de vreo 20,profesionist asa ca :))).
      Uuu,Rya e rrrrrrrrrrea cu Audi ala!Mrrr. ❤
      Ugh.mie imi spui?Voiam si eu un BMW 4×4 ceva dar mna…. .
      Nu iti spun ma nimic ca tu esti perecoloasa :))))

  3. De ce imi suna povestea asta cunoscuta? :)))eu kawasaki tu Hyundai baaa :)) deci e culmea eu slabesc tu te ingrasi iubire trebuie sa iti vad fundul ala mare pana marti ca plec la Brasov si ma intorc peste o luna abia take chare :* BAFTA LUME!

  4. hey. ma bucur ca incerci sa te tii de ce ti-ai propus. asta e de apreciat. referitor la ceea ce as dori eu sa continui este volumul 3 din urmasii lui lestat . ms mult si succes in continuare. pupici :*

Lasă un răspuns

