I am back!!

E 0:47,Luni,21 iulie,momentul adevarului.Ma rog.
Vreau sa imi cer scuze pentru absenta mea tuturor,imi pare extraordinar de rau ca nu am putut tine pasul cu tot ce postati si ca nu am comentat la fiecare postare sau capitol.Ideea e in felul urmator : din cauza absentei mele v-ati indepartat si voi.Blogul asta traieste doar cu ajutorul vostru,si e cam in coma din cauza ca nu si-a mai indreptat nimeni atentia asupra lui,inafara de o persoana,doua.Am incercat sa va atrag atentia cu capitole noi,povesti noi insa probabil cand ati auzit v-ati gandit ca iar incep ceva si nu mai termin.Imi pare rau ca nu am reusit sa duc nici o poveste la capat insa nu am timp si nu am nici la ce sa ma intorc.
Va rog sa imi lasati link cu blogurile voastre,sa vad cine isi mai aduce aminte de batrana B si sa imi spuneti daca ar trebui sa mai continui,daca da cu ce si daca nu,de ce.
Eu va pup,sper sa am multe pareri pe aici,daca nu,si tacerea e un raspuns.
lOVE,B!:*

18 gânduri despre &8222;I am back!!&8221;

  1. Hei hei hei, cum adica DACA sa continui, NORMAL ca o vei face, cine iti da voie sa renunti, B ce naiba, toti avem perioade mai grele si asta e lupta continua cu timpul, daca nu ai timp de capitole posteaza altceva, cand o sa ai timp o sa scrii povesti. Hai capu sus si gaseste o idee in stil queend B, care sa ne lase paf:*:*

  2. Cum adica sa renunti ,B? Esti foarte buna in ceea ce faci si faci o treaba minunata cu blogul. Cu totii intarziem, hell eu nu am mai intrat de foarte mult timp , dar asta e . Postam cand putem si fata de multi altii ,tu postezi enorm de mult. Posteaza cand ai timp si ce simti tu si ai sa vezi ca cititori oricand o sa vina. kisess:*

  3. Draga B. Pentru mine stii bine ca n-ai fost absenta 😉 Iar acuma promit cu mana la inimioara ca ma apuc (sa recitesc) ce mai scrii tu ca am cam pierdut firu ;”> deci hai la treaba sa-mi dai de citit si sa scoatem blogul din coma 😀

  4. B, iar am baut eu si tu te-ai imbatat? Parca am mai vorbit despre asta :))) Auzi tu chiar vrei sa ma tin de cuvant cu bataia aia? Ti-am zis doar cum imi leg copii de calorifer :))) Ia si revino-ti ca ma iau acuma de tine. Auzi sa renunti… Te-a lovit foamea iar? :)))))

    • Foamea ma loveste mereu,stii si tu asta :)) De data asta o fost mai rau,stii tu,cantecul ala,depresia,like-ul ala,am aflat ca Beyonce o sa faca coloana sonora pentru 50 Shades of Grey,ca se desparte de Jay-Z si mna,toate astea m-au ajuns :)).Ma rog,stii tu ce m/a afectat mai mult.
      Uhhhh,imi e frica pentru Laurent Christian Grey,saracul :)))

      • Ohh lasa ca stiu:))) si nu doar foamea…:)))
        Pe bune?? Nu stiam ca se despart! 😦
        Nu conteaza, tu oricum iei bataie :))
        Si mie :)) sper ca pana atunci sa imi vina mintea la cap…..dar hai mai bine sa ne rugam, preventiv :)))

Lasă un răspuns

