Concurs nou!

Salut!

De data asta am decis sa fac un nou concurs.Este vorba de unul de creatie iar regulile suna cam asa:

  • trebuie sa nascociti o intamplare,mai bine spus un one-shot cu minim 3 personaje create de voi,maxim 5.ATENTIE:Personajele NU trebuie sa existe deja in operele dvs. sau a altora!
  • trebuie sa dati un like si follow blogului meu si sa postati pe al vostru un scurt anunt in care sa mentionati regulile si concursul.
  • lasati un comentariu in care va exprimati dorinta asupra unui premiu la alegere.

Cam astea ar fi regulile.Concursul incepe azi,19.III.2013 si se incheie pe 19.IV.2013.Premiile vi le alegeti voi,dupa bunul plac fie ca e o descriere a blogului vostru,a unei povesti,un interviu cu mine despre voi,diplome,reclame etc etc.Lucrarea o puteti trimite la adresa de email expusa in dreapta.

Sper sa va inscrieti cat mai multi,nu e foarte greu,si fie ca cel mai bun sa castige!

45462DB979DBBA3B403CE19EF92F58EE

49 de comentarii la „Concurs nou!

  1. Ador noua schimbare a blogului.E specific lui B.!:x(partea a 2-a a comentariului:))):*:)
    Se vede ca nu prea am mai intrat pe aici de ceva vreme:-lUgh,scoala asta.:-<

  2. ei ma bag si eu…ce sa si faci ?? desi cum sunt eu de zapacita probabil o sa uit :))) apoi o sa imi amintesc peste 2 sapt si o sa mai am cateva zile de facut one shotul sa imi amintesti si mie la scl :))) succes tuturor >:D< :*

  3. Pingback: Concurs nou! | My Supernatural Life

  4. Mai e loc si pentru mine? :)) Am sa incerc sa scriu ceva, dar si tu B esti asa rea ca ne lasi mana libera cu tema compunerii :)) La ce varza e creierul meu numai fizic a gasesti in el…:)))

  5. Pingback: Stiu,nu am somn.:)) | Lizzy's Obsessive World...!

  6. Pingback: Concurs de creatie | Prezenttare

  7. Pingback: Concursuri de la Blair si Ankita :D | Where wild roses grow

  8. Pingback: CONCURSURI. | Xoxo Mikii ♥

  9. Pingback: Concurs de creatie la Blair pe blog! | Oana's Blog

Lasă un comentariu