What I did this summer?

Hmm,dupa ce ca pe aici era pustiu am mai si lasat blogul balta vreo doua saptamani.De ce?Am avut vacantaaa :)) .Am plecat la Targu Mures pentru o mini-vacanta plina de relax.Nu a fost deloc asa de linistita pe cat probabil va imaginati.Am sa va si povestesc de ce chiar acum.

Cu o luna inainte de plecare am facut rezervare la Pensiunea Imperial.Toate bune si frumoase,am sunat si pentru confirmare,am sunat apoi de doua ori si inainte sa plecam.Drumul a fost lin,fara peripetii insa cand am ajuns la pensiune ce sa vezi?Camerele pentru care am facut rezervarea nu erau camerele din imaginea confirmarii si ca sa le luam pe cele vazute de mine trebuia sa platim 38 de euro la camera tripla de persoana si 26 de euro la cea dubla,tot de persoana.Eram doua familii cu cate trei membrii.Ne-ar fi costat cat nu facea.Asa ca…am plecat.Era 14 august,cu o zi inainte de Sf.Maria,ora 4 dupamiaza si noi nu eram cazati.Uramtoarele 2 ore au trecut haotic pentru ca eram in criza de timp si nu aveam unde sa stam.Cu putin noroc am gasit o pensiune extraordinara,cu piscina si jacuzzi.Camerele erau foarte mari cu cate trei paturi de o persoana dar noi le-am unite si am facut un pat de 4 persoane :)) .Am avut camerele una langa alta (cea a familiei mele si cea a familiei varului meu).Am avut vreme foarte buna,Pensiunea Nemes a fost tot ce mi-am putut dori!

Am vizitat in prima zi Sighisoara!Toata vacanta am facut atat de multe selfie-uri cat nu am facut toata viata mea.Cetatea este foarte frumoasa dar pe atat de aglomerata.Cand am urcat in turnul cu ceas am crezut ca fac infarct.Era atat de inalt insa am facut acel afurisit de selfie si l-am pus pe facebook.Ugh!

DSCN2960 DSCN2961

A doua zi am fost la Gradina Zoo din Targu Mures care este E-NOR-MA!Am vazut mii de feluri de pasari,de maimute,pesti,reptile,feline,ursi dar mai ales,elefantul asian.E pentru prima data cand vad un elefant in realitate.A fost superb,dar din pacate nu o sa il vedeti in pozele de aici pentru ca mi se descarcase bateria aparatului.Epic fail.

DSCN3009 DSCN3021 DSCN3022 DSCN3024 DSCN3029 DSCN3038 DSCN3041 DSCN3043 DSCN3047 DSCN3048 DSCN3049

In restul zilellor am fost la Salina din Turda care este superba btw Jared.Sorry you missed it.Thanks mom for the awsomest picture ever.You suck at photography :))

DSCN3066 DSCN3075 DSCN3084

 

Am facut poze si la piscinaaaaaaa.Iotttti!!

DSCN2981 DSCN2982 DSCN3123 DSCN3124

Anyway,am mai trecut prin Borsec,Sovata,Covasna,Toplita,Bacau,si cine mai stie cate orase si sate :)).A fost frumos,chiar m-am relaxat.Voi ce ati facut in vacanta?

Am PRIMUL CAPITOL DIN VOLUMUL 4 AL SERIEI URMASII LUI LESTAT : L’INFERNO scris de Diandra.Va puuup :*

32 de comentarii la „What I did this summer?

  1. Ai trecut prin toate orasele da numa prin Iasi nu :))) Ma bucur ca mai scrie cineva pe aici, eu nu am mai intrat de o vesnicie pe al meu, nu de alta dar ma sperii cand vad ce praf s-a pus pe el :))

Lasă un comentariu