Hey!Ce mai faceti?Eu una vreau sa va anunt pe aceasta cale ca am aruncat un ochi pe ultima postare din „Save the Hero” si m-am gandit ca ar fi frunos si pentru voi,cititoarele dar si pentru mine sa o continui,mai ales ca e partea de final a intregii povesti.Dupa cum v-am spus,este o drama deci nu vreau sa va amagesc crezand sau facandu-va iluzii ca va avea un sfarsit fericit,asa ca NU.Ei bine,nu va pot promite nimic insa va pot da o garantie si anume ca in cursul aceste saptamani va aparea si Capitolul6. din Urmasii lui Lestat si Capitolul3 din Save the Hero:I was here… .Ce sa va mai spun?Aaa,da.In Superwoman voi posta joi cel mai probabil iar in Countdown vineri sau miercuri depinde de cum se vor misca treburile pe la mine acasa.Eu va multumesc inca o data ca sunteti rabdatoare si ca asteptati chiar daca dureaza multicel.

~Blair,XoXo!~